Nogen der har erfaring med tip 13 til konfirmation? Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.758 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2011

mymlen

Hejsa. Jeg skal til konfirmation og vil gerne lave en tipskupon til konfirmanden, gerne hvor han skal gøre nogle aktive ting. Jeg har allerede fundet på et par ting; Han skal dyste mod sin mor om hvem der kan få sengetøjet hurtigst på dynen, hedder det drible med en fodbold på hovedet mod sin far, tømme en skål med chips mod sin storebror, ...sådan noget....

Men jeg ved ikke om det fungerer i "real live". Jeg har aldrig været til konfirmation før og ved ikke helt hvordan det fungerer??

Man deler vel kuponerne ud først og beder gæsterne om at udfylde dem..., så rejser man sig og holder en lille tale forestiller jeg mig, når alle svar er udfyldte skal jeg vel gennemgå alle svar... Tror bare det vil komme til at tage vildt lang tid??? Jeg har bare hørt om denne leg fra andre og kan slet ike lige overskue hvordan man gør.

Er der nogle søde kvinder derude, der har erfaringer med denne leg - hvordan gjorde I? og om konfirmanden tog godt imod den. og hvad giver man så vinderen af konkurrencen?

Jeg har virkelig brug for en hjælpende hånd og vil være meget taknemmelig for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

AnneBJ

Har slet ikke erfaring med det, men det lyder vildt sjovt.... !

Opper den lige engang for dig, og håber nogle kan hjælpe!

Anmeld

10. maj 2011

Sunflower

Jeg synes det er en rigtig god ide Jeg har prøvet det en enkelt gang til en julefrokost (det var ikke mig der lavede den).

Jeg tror du skal passe på med at der bliver alt for mange af de fysiske aktiviteter, netop på grund af tiden. Men med det sagt, så går det faktisk en del hurtigere end man lige regner med (prøv selv at tage tid på hvor lang tid det tager at skifte sengetøj for eksempel)

Jeg har ikke lige nogen idéer til opgaverne, men jeg synes umiddelbart det ville være synd at konfirmanden skulle spise sig mæt i chips når der sikkert er en masse andet lækket mad

Men hvad er hans interesser? Man må helt sikkert kunne finde på noget skægt ud fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.