Hejsa. Jeg skal til konfirmation og vil gerne lave en tipskupon til konfirmanden, gerne hvor han skal gøre nogle aktive ting. Jeg har allerede fundet på et par ting; Han skal dyste mod sin mor om hvem der kan få sengetøjet hurtigst på dynen, hedder det drible med en fodbold på hovedet mod sin far, tømme en skål med chips mod sin storebror, ...sådan noget....
Men jeg ved ikke om det fungerer i "real live". Jeg har aldrig været til konfirmation før og ved ikke helt hvordan det fungerer??
Man deler vel kuponerne ud først og beder gæsterne om at udfylde dem..., så rejser man sig og holder en lille tale forestiller jeg mig, når alle svar er udfyldte skal jeg vel gennemgå alle svar... Tror bare det vil komme til at tage vildt lang tid??? Jeg har bare hørt om denne leg fra andre og kan slet ike lige overskue hvordan man gør.
Er der nogle søde kvinder derude, der har erfaringer med denne leg - hvordan gjorde I? og om konfirmanden tog godt imod den. og hvad giver man så vinderen af konkurrencen?
Jeg har virkelig brug for en hjælpende hånd og vil være meget taknemmelig for svar
Anmeld