Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har dem også på lige nu...
de er super dejlige og jeg er normalt en str 44 og jeg bruger kun M i dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: har dem også på lige nu... de er super dejlige og jeg er normalt en str 44 og jeg bruger kun M i dem.
Arrrh ... mere af den slags ros til bukserne....
CamillaValby skriver: Øv det skulle have været en S så var jeg sprunget på Tror at M/L bliver liiiiige lidt for store selvom at røven er blevet en smule større
Øv det skulle have været en S så var jeg sprunget på Tror at M/L bliver liiiiige lidt for store selvom at røven er blevet en smule større
altså jeg passer både en s, m og l
Maja88 skriver: altså jeg passer både en s, m og l
CamillaValby skriver: I de bukser ? Jeg har nogle bukser liggende i str. 40 og de er nemlig stadig for store. Det er bare lige det når man ikke kan prøve dem
I de bukser ? Jeg har nogle bukser liggende i str. 40 og de er nemlig stadig for store. Det er bare lige det når man ikke kan prøve dem
Jeg har skrevet målene i taljen til en anden bruger her i annoncen, så kan du vurdere hvis det er
Er der virkelig ingen der vil købe disse fantastiske bukser??? I don't get it... Nå men jeg må jo sætte dem ind andre steder, tænkte bare det var en model der ville ryge med det samme....
Har jeg råd d. 1. og er de ikke solgt så er jeg helt klart og uden tvivl køber!!
Er det knickers?
Har 3 par af de lange modeller. De er så fede, og behagelige.
qp skriver: Super fede baggy bukser fra Pulz købte i sidste uge til 300 kr men de sidder bare slet ikke som forventet og jeg har hevet prismærket af, desværre.... Impulskøb! Str. M men svarer nok til M/L Bukserne er derfor 100% nye bare uden prismærker! Farven er IKKE som vist på billede - en men sorte. Prisen er 250 inkl fragt.
Super fede baggy bukser fra Pulz købte i sidste uge til 300 kr men de sidder bare slet ikke som forventet og jeg har hevet prismærket af, desværre.... Impulskøb!
Str. M men svarer nok til M/L
Bukserne er derfor 100% nye bare uden prismærker!
Farven er IKKE som vist på billede - en men sorte.
Prisen er 250 inkl fragt.
Syntes de er vildt fede men har sku en underlig figur så er ikke sikker på jeg kan passe dem ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128