Er der store chancer for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Camilla_a

Den første kom lige på terminen  Nummer 2 kom en uge før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Valle81

40+4 med Asta
41+5 med anton
39+6 med Arthur

Anmeld

10. maj 2011

FrkT

Jeg har hørt at de fleste går over tid 1. gang og føder før tid 2. gang, men aner ikke om det holder stik længere, sådan var det bare engang i hvert fald. Selv kan jeg selvfølgelig ikke svare på det.... men jeg er selv født to uger for sent og min lillesøster 1½ uge for tidligt.. så der holder det stik.

Anmeld

6. juni 2011

Mortil2-87

Mira0911 skriver:

Hvor en chance er der for at 2. gangsfødende går over tid? Den er vel mindre end førstegangsfødende?

Eller føder de fleste før tid?  

Hvor øv og læse at de fleste går over tid selvom de er 2.- 3. gans fødende, Havde ellers et lille håb om at nedkomme med prinsessen før tid.. Øv bøv.. Men krydser da stadig fingre..

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Malousmor87 skriver:

Hvor øv og læse at de fleste går over tid selvom de er 2.- 3. gans fødende, Havde ellers et lille håb om at nedkomme med prinsessen før tid.. Øv bøv.. Men krydser da stadig fingre..

Men man kan være heldig... 

Anmeld

6. juni 2011

grinbidderen

Godt nok gik jeg ikke over tid.. MEN med 1 der gik jeg i fødsel da jeg var 37+1 og fødte samme dag nu med nr.2 er jeg nu 37+4 så går længer tid med nr.2. Blir heldigvis sat igang på fredag d.10 2 uger før termin.. Men håber på at føde før.

Anmeld

6. juni 2011

Mortil2-87

Mira0911 skriver:

Men man kan være heldig... 

jeg håber rigtig meget på og være heldig..  meeen har nu en ide om at jeg går til terminen ,, skulle virkelig ikk undre mig

Anmeld

6. juni 2011

SaNiNa

Tja det ved jeg jo ikke noget om, men har besluttet at jeg ikke vil gå overtid denne her gang, hvis jeg selv skal føde så, kære lille baby du må gerne komme ud før termin.

Anmeld

6. juni 2011

132319

Jeg gik ikke over tid første gang men jeg gik næsten 3 uger længere end første gang.

Første gang fødte jeg 34+1, anden gang 36+6 

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Tja det ved jeg jo ikke noget om, men har besluttet at jeg ikke vil gå overtid denne her gang, hvis jeg selv skal føde så, kære lille baby du må gerne komme ud før termin.

Skal du føde selv eller ? Forstod på dig at du gerne vil have ks.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.