blyppers verden. 13+3 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Uhh den er rigtig begyndt at forme sig. Du bliver skide lækker gravid

mange tak :-)
- jeg er bare herre meget milf haha. eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Tropez

anetteb skriver:

ej hvor træls
du skal bare have dem syet en lille smule om nede ved foden, så det ligner det er meningen :-)

- må derind og kigge ordentligt igennem. syntes bare ikke dem i cowboystof er så pæne, men er virkelig også kræsen hvad angår denim

Alt det i denim og sådan kan jeg ikke passe, men deres joggingbukser uhh de er guld værd det var min dengang højgravide svigerinde, der anbefalede dem, hun gik selv meget i dem, og jeg bruger dem på job hverdag, da de er det eneste jeg nu føler mig godt tilpas i og de andre er lagt på glemmehylden

Anmeld

10. maj 2011

Miia90

Fin Fin baby bule

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Tropez skriver:

Alt det i denim og sådan kan jeg ikke passe, men deres joggingbukser uhh de er guld værd det var min dengang højgravide svigerinde, der anbefalede dem, hun gik selv meget i dem, og jeg bruger dem på job hverdag, da de er det eneste jeg nu føler mig godt tilpas i og de andre er lagt på glemmehylden

dem må jeg finde
- for det er vidst snart tid til at finde noget der kan være mave i

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

Fin Fin baby bule

tak søde :-)

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

Nej hvor fint! Man kan tydeligt se det er en gravid mave, den spidser jo på den helt 'rigtige' måde

Anmeld

10. maj 2011

LRJ

blyppers et værelse lejelighed er bare så fin kan godt se forskel på dag og aften

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

dem må jeg finde
- for det er vidst snart tid til at finde noget der kan være mave i

Det kan jeg kun bakke op om! Jeg købte et par i sort i går, og jeg har boet i dem siden 

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Nej hvor fint! Man kan tydeligt se det er en gravid mave, den spidser jo på den helt 'rigtige' måde

ja, h*n er meget glad for nuggets

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.