Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: aij, søde!!! Den mave er bare så flot! du ender jo med at blive kæmpe smuk denne gang!!!!
aij, søde!!!
Den mave er bare så flot! du ender jo med at blive kæmpe smuk denne gang!!!!
Tak søde...
Tror jeg bliver lidt større end da jeg ventede Julie..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Hold op en fin rund mavse!
Hold op en fin rund mavse!
Ja synes faktisk også den er pæn rund...
Bshizzle skriver: Hold da op en flot baby-hule du har.. Jeg runder osse 21+0 i morgen.. Men vokser åbenbart ik så hurtigt endnu.
Hold da op en flot baby-hule du har.. Jeg runder osse 21+0 i morgen.. Men vokser åbenbart ik så hurtigt endnu.
Tak skal du have...
Har du smidt billeder ind?
MoarJ skriver: Tak søde... Tror jeg bliver lidt større end da jeg ventede Julie..
det passer jo også meget godt med hvad de siger
Men så længe den mave er så flot gør det jo heller intet den er stor savner pludselig min kæmpe mave.. piv piv
MoarJ skriver: Tak skal du have... Har du smidt billeder ind?
Nej det har jeg desværre ikke.. det dur jeg ik til. Kan ikke finde ud af at ligge dem ind på min pc.. (fra min mobil). - Men den dag jeg finder ud af det, så skal jeg nok lave en billede spam
Caroline86 skriver: det passer jo også meget godt med hvad de siger Men så længe den mave er så flot gør det jo heller intet den er stor savner pludselig min kæmpe mave.. piv piv
Præcis...
Ja man kan sq godt komme til at savne sin mave... Gjorde jeg godt nok tit...
Bshizzle skriver: Nej det har jeg desværre ikke.. det dur jeg ik til. Kan ikke finde ud af at ligge dem ind på min pc.. (fra min mobil). - Men den dag jeg finder ud af det, så skal jeg nok lave en billede spam
Okey, det glæder jeg mig så til...
MoarJ skriver: Så nåede jeg til 21+0... Sikke meget der er sket på 1 uge... Kiloerne flyver lystigt på mig... Nu hedder den +13 kg... Her er lillesøster...
Så nåede jeg til 21+0... Sikke meget der er sket på 1 uge...
Kiloerne flyver lystigt på mig... Nu hedder den +13 kg...
Her er lillesøster...
Havde I fundet et navn?
Isabeau skriver: Havde I fundet et navn?
Jeps... Lina Mira...
MoarJ skriver: Jeps... Lina Mira...
Er vild med Lina Vi har valgt Luna, hvis det blir´ en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128