Landlord bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

AnneBJ

Kan det passe at de har new-born, 2-4 kg., og så næste størrrelse er 6-11 kg - er der ikke en størrelse imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

jannebjerre

Ja det er ganske rigtigt, den mellemliggende størrelse findes ikke i rema...skide træls

Anmeld

9. maj 2011

AnneBJ

jannebjerre skriver:

Ja det er ganske rigtigt, den mellemliggende størrelse findes ikke i rema...skide træls

Nåh okay... så må bruge Aldis indtil den lille fis er stor nok! Rema ligger bare et stenkast væk, og Aldi i den anden ende af byen

Anmeld

9. maj 2011

LR85

prøv dog bare den næste størrelse, det gjorde jeg og de sad fint. Selvfølgleig lidt stort i starten, men det passede sig hurtigt ind.

Anmeld

9. maj 2011

AnneBJ

louiseandersen85 skriver:

prøv dog bare den næste størrelse, det gjorde jeg og de sad fint. Selvfølgleig lidt stort i starten, men det passede sig hurtigt ind.

Jeg tror ikke de passer, da han i forvejen er superslank og kun lige er kommet ud af new-born bleer... Jeg gider ikke bleer der ikke sidder ordentligt, det giver alt for meget vasketøj

Anmeld

9. maj 2011

birthee

Jeg har også spurgt i min lokale Rema1000 om det kunne passe de ikke havde den str. i mellem de to str... Det havde de ikke, men jeg har så tænkt mig at skrive en mail til dem, og efterspørge dem... Det kan være du også kunne gøre det??? Jo flere efterspørgsler, jo større chance er der for at de måske vil producere den str. vi mangler  vores aldi ligger nemlig også i den anden ende af byen i forhold til Rema1000

Anmeld

9. maj 2011

AnneBJ

birthee skriver:

Jeg har også spurgt i min lokale Rema1000 om det kunne passe de ikke havde den str. i mellem de to str... Det havde de ikke, men jeg har så tænkt mig at skrive en mail til dem, og efterspørge dem... Det kan være du også kunne gøre det??? Jo flere efterspørgsler, jo større chance er der for at de måske vil producere den str. vi mangler  vores aldi ligger nemlig også i den anden ende af byen i forhold til Rema1000

Duede Aldibleerne?

Men ja, det kunne jeg da godt lige gøre!

Anmeld

9. maj 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Duede Aldibleerne?

Men ja, det kunne jeg da godt lige gøre!

de er for store til caroline endnu, så jeg har købt 3-6 kg änglamärk i brugsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.