Fod og hånd tryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Moar2011

Jeg kunne godt tænke mig at lave fod og hånd tryk af storm hånd og fod både med maling og gips (eller hvad det hedder)

så må de gode råd gerne komme - hvor henne kan jeg få de ting ? og hvad ville i anbefale at jeg bruger ?

Taak for hjælpen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lukasmor

Babyklar skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at lave fod og hånd tryk af storm hånd og fod både med maling og gips (eller hvad det hedder)

så må de gode råd gerne komme - hvor henne kan jeg få de ting ? og hvad ville i anbefale at jeg bruger ?

Taak for hjælpen .

Held og lykke!
Synes godt nok det var halv svært da bebser gerne vil knytte hænderne.. Det har lykkes os at få et fodaftryk - hænderne har vi opgivet!

Vi har købt et sæt med vandmaling og har sæt til gips også men det har vi ikke våget os ud i da vi fik set på pakken at der stod fra 5 år..

Anmeld

9. maj 2011

Seker

Babyklar skriver:

Taak for hjælpen .

Da jeg skulle lave tryk af min datters hænder og fødder brugte vi trylledej. Lavede en lasse af mælkekatoner og stoppede dejen deri.Det er nemlig rigtigt de knytter hænderne, men i trylledej kan man lave det om indtil man synes den er flot.. Derefter hældte vi gips i og lod den stå og tørre det er blevet rigtig flor..

Anmeld

9. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Seker skriver:

Da jeg skulle lave tryk af min datters hænder og fødder brugte vi trylledej. Lavede en lasse af mælkekatoner og stoppede dejen deri.Det er nemlig rigtigt de knytter hænderne, men i trylledej kan man lave det om indtil man synes den er flot.. Derefter hældte vi gips i og lod den stå og tørre det er blevet rigtig flor..

Hvor er det bare fedt tænkt!

Anmeld

9. maj 2011

Moar2011

Lukasmor skriver:

Held og lykke!
Synes godt nok det var halv svært da bebser gerne vil knytte hænderne.. Det har lykkes os at få et fodaftryk - hænderne har vi opgivet!

Vi har købt et sæt med vandmaling og har sæt til gips også men det har vi ikke våget os ud i da vi fik set på pakken at der stod fra 5 år..

tror du ikk det er lidt nemmere hvis man gør det når de sover.. ?

tror bestemt heller ikke at det er nemt hihi , men det da forsøget værd ..

nåår ja det kan jeg godt se, hvor købt i tingene henne til det ? ..

Anmeld

9. maj 2011

Moar2011

hvor kan man få det henne ?

evt jeg må se resultatet..

Anmeld

9. maj 2011

Seker

Babyklar skriver:

hvor kan man få det henne ?

evt jeg må se resultatet..

Prøver at sætte ind.. Det er måske lidt svært at se..

Man kan købe gips mange steder:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

Seker

Fru. Skovrup skriver:

Hvor er det bare fedt tænkt!

Det gjorde i hvert fald det hele en del lettere:-)

Anmeld

9. maj 2011

mortilsofieogsara

seker kan du ikke laver det af mine børn også ?

Anmeld

9. maj 2011

Moar2011

Seker skriver:

Prøver at sætte ind.. Det er måske lidt svært at se..

Man kan købe gips mange steder:-)

det ser sku da godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.