Hejsa

Nu ved jeg ikke om jeg vil betegne mig selv som 'ung mor', da jeg altid har været af den opfattelse at jeg skulle have min børn mens jeg stadig var ung og frisk, så jeg havde mest muligt overskud til dem. Jeg er 24 og har min første på vej som gerne skulle være i mine arme om små 3 måneder

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation på rigtig mange områder. Der er heller ikke nogen i min omgangskreds der har fået børn endnu, da mange af dem er i gang med universitetsuddannelser og gerne vil være færdige først inden de sætter børn i verden. Derudover er mange universitetsmennesker meget karriereorienterede så børn dukker ikke op i deres tanker før de er på den anden side af 30 - selvfølgelig gælder det ikke alle, men sådan er det bare med dem jeg kender

Så da jeg skiftede uddannelse (læser til lærer nu) fandt jeg ud af at netop ved dette studie er det absolut ikke en ulempe at få børn under uddannelse, og da både min kæreste og jeg følte os klar til det blev vi enige om at forsøge - jeg smed pillerne og blev gravid en måned efter, så det gik pludselig stærkt

Jeg har førhen været en rigtig festabe og er det som sådan stadigvæk. Hvis jeg har lyst til at tage i byen gør jeg det, for det er vigtigt at få nogle gode oplevelser. Og ja så kan man ikke drikke andet end soda(vand), men jeg kan altså sagtens være festlig alligevel og jeg har flere gange præsteret at være den sidste der er gået hjem
Men jeg har også fredage som bare foregår foran fjerneren, men så prøver jeg i stedet at være god ved mig selv - smøre min krop ind i lækre cremer/olier, ordne negle, bruge bodyscrub osv. så jeg også kan føle noget forkælelse.
Og ja penge er der ikke for mange af - er på SU så kender det alt for godt

Men jeg føler jeg gør noget godt for mig selv når jeg køber noget til min lille prins i maven - og det er godt nok for mig at vide... alle de penge vi sparer på sprut og entré på diskotekerne ryger jo direkte til vores små vidundere og det ser jeg nu intet galt i - det gør mig glad og tilfreds

Ved ikke om det her hjælper dig overhovedet, men det var bare lige de tanker jeg fik, da jeg læste dit indlæg. Stort

herfra.
Anmeld