Hvor længe brugte jeres str.68?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

grønbæk

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

maria_wlt

grønbæk skriver:

Meget kort tid.. Det var mere str 74 der var noget ved.. Skal så også siges at jeg har en meget voksende dreng

Anmeld

9. maj 2011

sne190810

Sne startede så småt med at bruge det omkring jul, da hun var 4måneder. Nu er hun snart 9 måneder, og bruger stadig str. 68.(og 74 i dragter)

Men det kommer nu også meget an på tøjmærket, da størrelserne kan varigere rimelig meget fra mærke til mærke, syntes jeg.

Anmeld

9. maj 2011

nørgaard

er lige med på en lytter. Håber min dreng kan bruge 68 meget længe har menlig købt så meget lækkert tøj her inde(:

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Han er på vej ud af det nu , og han er 6 mdr.

Anmeld

9. maj 2011

FruHolm <3

Oscar brugte det i 1 måned fra han var 2 måneder til han blev 3 måneder , fra 3 til 4 måneder gammel brugte han 74 i alt ,han er nu 4½ måned og bruger kun str 74 i bukser og 80 i bodyer og trøjer

Anmeld

9. maj 2011

mortilnoahogmelina

Altså her bruger vi str 68 i bukser og bodyer og blusep .
Han er 4 måneder .
Og vi HAR gang i str 74 os .
Han har brugt 68 i en lille månede nu .

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

grønbæk skriver:

Madeleine begyndte nok på det ved 4½-5 mdr alderen..men har lige skiftet over til 74, selvom hun er slank nok til at kunne passe det læænge endnu, så er hun for lang til det... damit !!!

Anmeld

9. maj 2011

sismofutten

Vi brugte den størrelse i ca. en måned :-)

Anmeld

9. maj 2011

misslea

Det er faktisk den størrelse, som min datter brugte kortest tid!!! Knaop en måned tror jeg!!! Altså nogle ting, kan hun sagtens passe i str. 68, fx bluser og nogle bukser! Men heldragter og body'er voksede hun virkelig hurtigt ud af! Hun er lige knap 7 mdr. og bruger str. 74 nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.