Går jeres mand også tit i køkkenet alene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2008

Fam. Madsen

her laver manden lige så tit aftensmad som jeg gøre og jeg elsker det... men vi laver også tit mad sammen og det elsker vi utrolig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Mathilde

Ja det sker forholdsvis ofte, at min kæreste går i køkkenet og jeg elsker det! Han er faktisk hammer god til at lave mad så det er super lækkert. Det er dog som regel mig i hverdagene, da jeg kommer først hjem og så hjælpes vi tit ad i weekenderne...

Anmeld

8. november 2008

MorCamilla

Familien Madsen skriver:

her laver manden lige så tit aftensmad som jeg gøre og jeg elsker det... men vi laver også tit mad sammen og det elsker vi utrolig meget

Sådan er det også her...

Anmeld

8. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jo han er tit alene i køkkenet,, men det er ikke for at lave mad. Han har meldt klart ud, at det gider han ikke.

Anmeld

8. november 2008

Balderson

Der manglede lige en mulighed mere... Nemlig at manden altid står i køkkenet og laver mad.. Han elsker det og jeg hader det, så jeg laver aldrig mad ;0)

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Åhhh hvor synd for de mænd der ikke må gå i køkkenet... Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Christinahr

Jeg synes jeg mangler en svar mulighed.

Jeg ser det som en selvfølge at vi deles om alt husligt derunder også madlavningen, så jeg vil ikke sige jeg nyder det som sådan, for ser det som en selvfølge at min kæreste laver mad, ligesom han også ordner tøj, handler ind og jeg da vi havde have klippede hæk, malede rækværk, slog græs, spartlede loft og hænger hyler op.

Jeg synes man deles om alt

Anmeld

9. november 2008

Miamaja

Nej, jeg har heldigvis ikke nogen mand til at rende rundt i mit køkken...

haha , saadan har jeg det ogsaa. "kan du saa lige smutte ud af mit kokken". ved ikke lige hvorfor men det irriterer mig at manden kommer ud i kokkenet og vil kokkere, mest fordi jeg ikke vil have han laver rod tror jeg. han kan godt li' at lave mad men han faar sjaeldent 'lov' fordi han roder saa meget efter sig selvom han laver god mad saa kan jeg bedst lide min egen madhehe ja paa det omrade er jeg en vaerre en.

Anmeld

9. november 2008

H+S Skjolgborg.

charlottekri skriver:

jeg synes at der mangler en svarmulighed: ikke så tit, men elsker det når han gør som det er tilfældet i aften

Lige den jeg mangle også

Anmeld

11. november 2008

malou

Jeg er så heldig at min kæreste er slagter og elsker at lave mad. Og ærligt så er han Meget bedre til det jeg er. Så han laver mad til mig hver dag når jeg ikke er på barsel altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.