Fantastisk weekend :) Langt og MASSIV billedespam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

TbCp

Rosa skriver:

Din smukke datter fortjener skisme også at blive fotograferet på 1.klasse  - intet mindre  Og hvor den klædte dig godt, kjolen 

Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

<3

Dejligt at du havde en god fødselsdag!! Med Rovers og det hele. ja sad også og undrede mig noget over alle de konfirmationer og nonfirmationer på mors dag. Øv siger jeg bare hvis vi skulle have været afsted - men det skulle vi ikke - tilgengæld havde vi arbejdsdag i bvh som jo er MEGET bedre (kan være dette er sagt med ironi )

Og vil da også gerne se dine dp-unger!

Anmeld

10. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Dejligt at du havde en god fødselsdag!! Med Rovers og det hele. ja sad også og undrede mig noget over alle de konfirmationer og nonfirmationer på mors dag. Øv siger jeg bare hvis vi skulle have været afsted - men det skulle vi ikke - tilgengæld havde vi arbejdsdag i bvh som jo er MEGET bedre (kan være dette er sagt med ironi )

Og vil da også gerne se dine dp-unger!

JA det var virkelig en dejlig dag!

Jeg sender lige link

Anmeld

10. maj 2011

lion

TbCp skriver:

Jeg har forøvrigt, idag, taget en masse billeder af mine dagplejeunger som jeg gerne vil vise jer... men vil helst ikke smide link herind, så hvis i har lyst til og kukke så sig det lige, så sender jeg jer et link

Et stort tillykke med dagen fra mig. Hvor er det dejligt at du ahvde en super god fødselsdag med masser af forkæelse og gode gaver.

Dejligt med mors dags gaver, hvor er de blomster bare flotte.

Sikke en flot kjole konfirmantinden havde på, du var også flot Tina.

Lyder til du har haft en super weekenden.

Sikke mange gode billeder du har fået taget.

Anmeld

25. maj 2011

anna-jonas

He, he................Ved du hvad jeg fik i går, af min mand???? Jepper, et spejlrefleks kamera. Et Sony alfa290................Wheeeee!! Men skal vist lige læse instruksen først.................Wauw, det kan nogle fancy ting.

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

He, he................Ved du hvad jeg fik i går, af min mand???? Jepper, et spejlrefleks kamera. Et Sony alfa290................Wheeeee!! Men skal vist lige læse instruksen først.................Wauw, det kan nogle fancy ting.

Fedt mand!!!!!

Jeg har fået en dvd med som jeg er igang med at se, men scheisse der er mange ting man skal lære!

Anmeld

26. maj 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

Fedt mand!!!!!

Jeg har fået en dvd med som jeg er igang med at se, men scheisse der er mange ting man skal lære!

Der er også en dvd med her..................GISP!!! Men Jan er begyndt at læse på intruksen, og så får jeg bare ham til at lære mig "the basics"..................Sjovt som mænd elsker manualer og sådan noget gejl...............Jeg er mere typen, der bare trykker og dimser indtil skidtet virker.

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Der er også en dvd med her..................GISP!!! Men Jan er begyndt at læse på intruksen, og så får jeg bare ham til at lære mig "the basics"..................Sjovt som mænd elsker manualer og sådan noget gejl...............Jeg er mere typen, der bare trykker og dimser indtil skidtet virker.

Hehehe her er det lige omvendt! Læser altid manualer hvor Carsten bare prøver sig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.