3 mdr. stikket vs 5. mdr. stikket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan var sammenhængen mellem 3. -og 5. mdr stikket?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.446 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Mor Christa

Hej piger!

Sidder lige her og glæder mig utrolig LIDT til på mandag, hvor min lille Victor skal stikkes Han har fået tid til 5 mdr. vaccination, og jeg er død rad! Han blev simpelthen så syg ved 3. mdr. vaccinationen, og jeg frygter for dette skal ske igen.
Det værste er, at jeg skal derned ti llægen ALENE med ham denne gang Sidst havde jeg jo kæresten med.. Kan slet ikke overskue det. Åh jeg har ondt af mig hehe.

Så ville bare høre hvordan jeres 3 -og 5. mdr stik gik??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

132319

Begge mine unger har begge gange haft høj feber om aftenen efter vaccinationen, dog ikke noget lidt panodil ikke kunne klare 

Dagen efter har der ingenting været.

Anmeld

9. maj 2011

TineA

MissChrista skriver:

Hej piger!

Sidder lige her og glæder mig utrolig LIDT til på mandag, hvor min lille Victor skal stikkes Han har fået tid til 5 mdr. vaccination, og jeg er død rad! Han blev simpelthen så syg ved 3. mdr. vaccinationen, og jeg frygter for dette skal ske igen.
Det værste er, at jeg skal derned ti llægen ALENE med ham denne gang Sidst havde jeg jo kæresten med.. Kan slet ikke overskue det. Åh jeg har ondt af mig hehe.

Knus

Hej med dig

Åh ja, det er bare IKKE sjovt - puha! Min søn reagerede på dem begge. Min læge sagde, at hvis de reagerer første gang, gør de det også 2. og 3. gang. Desværre.. Jeg var også alene med ham, min mand var på kursus, så jeg var alene med ham hele dagen og natten og dagen efter hvor han stadig var påvirket af det! Øv altså..

Men ja, det er jo som regel overstået på 1 døgns tid, men i hvert fald et  til dig...

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Hej piger!

Knus

Her var vi afsted for ca 1½ måned siden til 5 måneders-stikket  Isabella havde haft lidt småfeber første gang, men intet af betydning. 

Jeg frygtede det stik hvis der skulle komme en reaktion! Jeg hader det simpelthen, men det er faderen der sidder med hende 

Denne gang var der ingen reaktion! Jo, hun var en lille smule pylret end ellers, men ellers intet! Hun kiggede noget på den onde sygeplejerske, da hun stak hende første gang = intet gråd. 2 stik fik hende til at græde - og så var den prut slået  Sygeplejersken gav hende et plaster på hvert lår - de må have virket 

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Hej piger!

Knus

Har stemt andet, da jeg ikke vil kalde det for syg.

Ved 3 mdr stikket fik hun lidt feber og var rigtig ked af det
Ved 5 mdr stikket var det kun meget lidt temperaturen steg, og hun græd heller ikke så meget som først gang.

Begge gange sov hun i egen seng om natten, og var smadret nogle dage efter.

Anmeld

9. maj 2011

Mathilde

Ved 3mdr. vaccinen blev Celina dårlig om aftenen med opkast og hun ville helst bare ligge selv, men var sig selv igen næste morgen.

Ved 5mdr. vaccinen vågnene hun med feber om natten og hun var ked af det, men var frisk igen næste morgen.

Så lidt syg ved begge vacciner.

Anmeld

9. maj 2011

Koen.

Ved 3 mdr var Lærke syg en hel uge efter, men ved 5 mdr var der intet!

Anmeld

9. maj 2011

Mette.

MissChrista skriver:

Hej piger!

Knus

Min datter fik ved 3 mdrs. 38,5 i feber, var vågen meget af natten og pyldret.. Ved 5 mdrs. fik hun knap 38 i feber og var generelt ikke så pyldret som første gang. Begge gange var feber ovre tidligt næste morgen også var hun ellers bare lidt ekstra træt dagen efter.  

Idag har hun fået sin 1 års vaccine - hun er indtil nu sig selv, og hun fik den kl. 8.30 i morges. Hun er lidt mere træt, men jeg håber det bliver ved det. Jeg håber det kommer til at gå godt mandag. Jeg var også alene afsted i dag, det er altså ikke så spændende, men det går fint alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.