What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

CA

Mit hår falder af! Sådan rigtigt! Hiver store håndfulde af dagligt! Priser mig lykkelig for, at jeg havde tykt hår i forvejen, men begynder nu at føle at det er en tand for tyndt til at kunne være langt. Har I forslag til frisurer der kunne passe til mig og mit ansigt som senest er blevet sammenlignet med en pekingeser?

Kom frisk!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Kit

Mit hår gør desværre det samme - Øv!!! Håber det snart bliver godt igen.

Anmeld

9. maj 2011

Lene76

husker i at spise jeres vitaminer..... der var nemlig en klog pige som fotalte AG og mig at det var derfor vi gjorde.... så igang med vitaminerne igen ligesom under graviditeten

Anmeld

9. maj 2011

CA

Lene76 skriver:

husker i at spise jeres vitaminer..... der var nemlig en klog pige som fotalte AG og mig at det var derfor vi gjorde.... så igang med vitaminerne igen ligesom under graviditeten

Jeg tar alm vitamin pille + jern og stærk b... Så kan ikke mangle noget der... 

Anmeld

9. maj 2011

PeruBaby

Her er der også kommet en kraftig påmindelse om at det er på tide at komme igang med vitaminpillerne igen. Der er hår over det hele... undtagen på mit hoved .

Carina, jeg tror vi skal se et billede af dig med håret slået ud for at kunne komme med gode bud på frisure der ville klæde dig, så få fat i kameraet og læg et par billeder ind!!

Anmeld

9. maj 2011

Diana...

Det er meget normalt at ca 4 måneder efter man har født begynder man at fælde sindsyg meget. Men det går over igen. Her er jeg også begynd og det virker bare så voldsomt når man går og taber håret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.