3 flytte kasser blandet drenge tøj fra str v50 til 1 år ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
537 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

lounika

piger jeg har 3 flytte kaser med blandet drenge tøj far str 50 til omkring 1 år ca.....  skal hentes de de er meget tunge at sende men hurtigs muligt af med dem da de står lidt i vejen... 

det er min søster der har købt det brugt til mig for 500 kr for 3 uger siden i kasserne men vores skab til min komene lille dreng er proppet op til randen i forvejen så får slet ikke brugt for så så så meget tøj...  vil sælge dem for 250 kr i alt.. hun gav som sagt 500 for det..

så i stedet for det bare kommer til at stå og stå i vejen i kasserne så der ander der kan få glæde af det som ikke har fyldt skabet op i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Bshizzle

lounika skriver:

piger jeg har 3 flytte kaser med blandet drenge tøj far str 50 til omkring 1 år ca.....  skal hentes de de er meget tunge at sende men hurtigs muligt af med dem da de står lidt i vejen... 

det er min søster der har købt det brugt til mig for 500 kr for 3 uger siden i kasserne men vores skab til min komene lille dreng er proppet op til randen i forvejen så får slet ikke brugt for så så så meget tøj...  vil sælge dem for 250 kr i alt.. hun gav som sagt 500 for det..

så i stedet for det bare kommer til at stå og stå i vejen i kasserne så der ander der kan få glæde af det som ikke har fyldt skabet op i nu

Jeg er måske int..
Men jeg vil faktisk meget gerne vide lidt, hvad tøj det f.eks er..
og om det fejler noget.. pletter, huller mm.

Anmeld

9. maj 2011

lounika

Bshizzle skriver:

Jeg er måske int..
Men jeg vil faktisk meget gerne vide lidt, hvad tøj det f.eks er..
og om det fejler noget.. pletter, huller mm.

jeg har slet ikke haft det oppe af kasserne faktisk for  ved der vil være noget jeg gerne vil have så hehe men der kan ikke være mere på pusle værelset jeg har selv købt og købt fra str 50 til 72 ..

eks på hvad der er i mit skab bare i str 56 og med 30 boddy - 27 par bukser- 38 trøjer - 41 sæt natøj og mere til sådan er det i alle str så har jeg bestemt ikke brug for mere men det kunne min søster jo ikke vide...

jeg kan tage få ting og af kassen føsrt for og sende dig mms bilde hvis det var noget?? men orker ik at skal have det hele ud for 3 kasser er meget......  men hvor kommer du fra

Anmeld

9. maj 2011

Bshizzle

lounika skriver:

jeg har slet ikke haft det oppe af kasserne faktisk for  ved der vil være noget jeg gerne vil have så hehe men der kan ikke være mere på pusle værelset jeg har selv købt og købt fra str 50 til 72 ..

eks på hvad der er i mit skab bare i str 56 og med 30 boddy - 27 par bukser- 38 trøjer - 41 sæt natøj og mere til sådan er det i alle str så har jeg bestemt ikke brug for mere men det kunne min søster jo ikke vide...

jeg kan tage få ting og af kassen føsrt for og sende dig mms bilde hvis det var noget?? men orker ik at skal have det hele ud for 3 kasser er meget......  men hvor kommer du fra

Må du meget gerne ta billeder af..
Om ik andet.. kunne du vælte det ud på et gulv og ta billeder.. så kan jeg ha et lille overblik

Jeg er fra Odense.. men har masser forbindelser til folk som kører i Århus ( mener du var fra?).. som kunne ta det med.

- sender lige PM med nr så du kan sende mms.

Anmeld

9. maj 2011

lounika

Bshizzle skriver:

Må du meget gerne ta billeder af..
Om ik andet.. kunne du vælte det ud på et gulv og ta billeder.. så kan jeg ha et lille overblik

Jeg er fra Odense.. men har masser forbindelser til folk som kører i Århus ( mener du var fra?).. som kunne ta det med.

- sender lige PM med nr så du kan sende mms.

ja bor 19 km fra århus.....     jeg sender dit et par bilder af det .. så må du bedømme jo ...  som sagt ved jeg ikke hvad der er i alt og hvad for noget da det jo ikke er mit....

Anmeld

9. maj 2011

lounika

sender gerne mms bilder til jeres tlf...

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

lounika skriver:

sender gerne mms bilder til jeres tlf...

Du må gerne sende mig et billede af den der med prikker ..

Eller hvis du har ombestemt dig og gerne vil ta billeder af det i 74

Anmeld

11. maj 2011

lounika

det hele er solgt regner jeg med på fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.