Brysters størrelses forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

hc=k

Jeg ved godt at de fleste kvinders bryster ikke er lige store, men hvor meget er forskellen??

Mine er 2-3 skåle uens og det er et problem når den ene skal være 65i og den anden 65f-g. Jeg kan slet ikke købe en bh som passer for åbenbart bliver der ikke rigtig lavet noget i en 65i..

Jeg har overvejet at spørge lægen om jeg kan få lavet det ene mindre så de passer sammen, men jeg turde alligevel ikke for jeg kan næsten ikke overskue at de måske siger nej og jeg så alligevel skal leve med at jeg ikke kan få en bh der støtter.

Hvor stor er forskellen på jeres bryster??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

SussieThyssen

hc=k skriver:

Jeg ved godt at de fleste kvinders bryster ikke er lige store, men hvor meget er forskellen??

Mine er 2-3 skåle uens og det er et problem når den ene skal være 65i og den anden 65f-g. Jeg kan slet ikke købe en bh som passer for åbenbart bliver der ikke rigtig lavet noget i en 65i..

Jeg har overvejet at spørge lægen om jeg kan få lavet det ene mindre så de passer sammen, men jeg turde alligevel ikke for jeg kan næsten ikke overskue at de måske siger nej og jeg så alligevel skal leve med at jeg ikke kan få en bh der støtter.

Ikke ret stor...heldigvis.
Det ene er en A og det andet en lille B, såe...det har ikke ændret sig siden jeg fik babser..hverken ved at få børn eller amme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Min kirurg fortalte mig at ingen bryster er helt ens i str./udseende...undtagen dem der bliver rettet til, vel... mine var heller ikke, men det handlede dog ikke om en skålstr.og aldrig noget jeg havde lagt mærke til..

Jeg ville da hvis jeg var dig tale med lægen, så er jeg ret sikker på du kan få det lavet, så du kan få en harmonisk barm...

Anmeld

9. maj 2011

Carina1977

Der er ca. 1 størrelse forskel på dem. Den venstre er en c-skål mens den højre er en d-skål. Det er egentlig ikke noget der generer mig. Men kan godt forstå, hvis det drejer sig om flere størrelsers forskel.

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

hc=k skriver:

mine er vist så ens som et par naturlig bryster kan være.

Bruger 75 C den sider sku godt nok på begge

Det lyder da også som om der er stor forskel på dine. men min søster gik faktisk til lægen med det samme problem, men da det er af kosmetiske årsager var det for egen regning

Anmeld

9. maj 2011

Københavnermor

Jeg bruger en 65/70-E, afhænger lidt af hvilket mærke jeg køber. Jeg syntes min BH passer lige godt på begge bryster. Jeg kan godt se selv at de ikke er helt ens, men der er ikke så stor forskel at jeg på nogen måde tænker over det eller er generet af det.

Men hvis jeg havde stor forskel ville jeg klart overvej at få det ordnet, bryster betyder bare så meget for ens kvindelighed, og ville være ked hvis jeg ikke var glade for mine.. 

Anmeld

9. maj 2011

Darling<3

Min ene babs er en E, og den anden en B

Ej, spøg til side Mine er NÆSTEN ens, ikke noget man kan se, kun "føle"

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Mike

hc=k skriver:

Heldigvis har jeg ikke det problem, men mine er også kunstige.

Dem jeg kender med stor forskel på brysterne, køber bh'er efter hvor stort det største bryst er, og propper et indlæg i den anden skål, så kan man faktisk slet ikke se forskel, og bh'en sidder godt på dem. Måske skulle du overveje at prøve det - eller kontakte lægen. Det vil bare være synd at du skulle til at få ar af en operation hvis du kan undgå det. 

Anmeld

29. maj 2011

Sabina

Mine er også lige store  

Anmeld

29. maj 2011

Fenja09

Man kan slet ikke se forskel på mine - kan godt være at der er nogle gram i forskel, men jeg bruger stadig D i begge skåle og bh´en sidder perferkt.

Synes da at du skal snakke med lægen om det når der er så stor forskel som du beskriver.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.