Brudepige dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

MarieMor

Hej kære damer Jeg synes selv jeg står i et ret svært dilemma , kan ikke rigtig finde ud af om hvor meget tradition der er for at ha' brudepiger nu om dage ???Jeg har selv en lille søn Som jeg gerne vil ha til at gå ned ag kirkegulvet før mig , men da han kun kommer til at være halvandet når vi skal giftes skal han jo selvfølgelig ikke gå alene ,,, jeg kunne på den ene side rigtig godt tænke mig det var min lille søster på 17 der skulle gå med ham , men har også en store søster og kan ikke finde ud af om det er forkert at gøre foskel på den måde ?På den anden side vil jeg rigtig gerne ha min veninde til at følge ham op , så jeg på den måde har en jeg kan stole rigtig på til "brudepigeansvaret" ..Så vil selvfølgelig gerne høre jeres mening om de men også hvad i gjorde med brudepiger om i havde , og hvor mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lille83

hej.

først tillykke med brylluppet..

jeg synes du skal lytte til dit hjerte,og føle hvem du synes kunne have mest 'styr' på din søn på dagen..

jeg skal selv giftes og have min søn på 2½ som brudesvend. desuden har jeg valgt min papniece som brudepige, huner også 17. selvom jeg har 2 brødre på 13 og 1 på 3o. jeg stod også med vag´lget imellem dem og min rigtig gode veninde. men det virkede mest rigtig med minb niece. på trods af jeg altid har sagt veninden skulle være brudepige.

hmm ved ikke om det var den store hjælp, men bare føl efter. håber du finder ud af det.. og der er jo ingen der har sagt du ikke kan vælge dem alle

kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.