Sanne og Nicklas skriver:
Tusind tak for dit svar.
Syntes virkelig det er svært har heldigvis fået en hurtig tid ved min jdm så jeg/vi kan få lette vores hjerter og tanker lidt. og hun er jo også meget mere erfaren med hvad der kan lade sig gøre og hvordan jeg får truffet den bedste beslutning.
Men ville da være rigtig rart ikke at skulle under kniven igen, men på den anden side så ved jeg jo hvad det er og hvad det indebære.
jamen det er svært. Ved ikke hvad der er det rigtige for dig,men for mig var det at give det en chance selv eneste mulighed.
Jeg kunne ikke bare give op på forhånd når der nu er 70 % chance for at man kan føde selv efter ks...det er gode odds synes jeg. Og især fordi at går det slet ikke som man synes, så kan der i de fleste tilfælde laves ks hvis det er nødvendigt, uden at der er kaos osv, men bare at de snakker om mulighederne med en.....
Jeg følte mig i trygge hænder hele vejen igennem og det var en rolig oplevelse hele vejen, super skønt:-)
Personligt kan jeg ikke bede om et PKS og ikke føde selv hvis muligheden er der, jeg giver sjældent op på forhånd, det ligger ikke i min natur, jeg er vist en fighter:-)
Men man skal vælge den løsning man finder bedst for en:-)
Anmeld