Hjælp til brug af mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Den lykkelige

Min mor har en samsung e250 og selvom der ingen mms'er, sms'er eller lignende ligger i den, så står der "hukommelse fuld" hver gan man prøver sende en mms til hende.. Men derer 2gb hukommelss kort i og tomt i alle besked mapper.. Hvad kan man gøre? Hun har telenor/selvhenter og vi har prøvet hente sådan en opsætning til mobilen.. men den bliver ved med at skrive det samme.. Nogen der har forstand på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

samantha1986

Har i slettet alt der er på hukommelses kortet? Samt sendte beskeder?

Anmeld

9. maj 2011

Den lykkelige

samantha1986 skriver:

Ja vi har slettet alt.. Og når vi går ind i status for hukommelse, står der at der er masser af ledig plads..

Anmeld

9. maj 2011

samantha1986

Den lykkelige skriver:

Ja vi har slettet alt.. Og når vi går ind i status for hukommelse, står der at der er masser af ledig plads..

Hmm så rækker min teknik viden ikke længere desværre. Forstå ikke hvorfor den siger sådan.

Anmeld

9. maj 2011

Den lykkelige

samantha1986 skriver:

Hmm så rækker min teknik viden ikke længere desværre. Forstå ikke hvorfor den siger sådan.

Nej lige præcis.. fatter vi heller ikke...

Anmeld

9. maj 2011

samantha1986

Den lykkelige skriver:

Nej lige præcis.. fatter vi heller ikke...

De telefoner er ikke altid til at blive klog på

Anmeld

9. maj 2011

Den lykkelige

samantha1986 skriver:

ja har vi..

Anmeld

9. maj 2011

Chr-Hei

Hvilken tlf er det i prøver at sende billeder fra? Hendes mobil har måske ikke meget hukommelse i sig selv og hvis du sender fra en sony ericsson som tager gigant billeder af høj kvalitet kan det være der problemet er?

Anmeld

9. maj 2011

Den lykkelige

Heidi-ra skriver:

Hvilken tlf er det i prøver at sende billeder fra? Hendes mobil har måske ikke meget hukommelse i sig selv og hvis du sender fra en sony ericsson som tager gigant billeder af høj kvalitet kan det være der problemet er?

Gud ja det kan da være.. min er nemlig sony erisson og min mors en samsung e250.. men aner ikke om den ikke har meget hukommelse? Min far har nemlig ogs sony e. og kan sagtens modtage det jeg sender..

Anmeld

9. maj 2011

Chr-Hei

Den lykkelige skriver:

Gud ja det kan da være.. min er nemlig sony erisson og min mors en samsung e250.. men aner ikke om den ikke har meget hukommelse? Min far har nemlig ogs sony e. og kan sagtens modtage det jeg sender..

Tror altså godt det kan være der problemet ligger så.. for Sony ericsson med et godt kamera tager tit meget større og bedre billeder end andre telefoner og kan derfor have svært ved at sende til andre mærker .. Havde selv problemet da jeg skiftede fra en SE til en Nokia kunne ikke få billederne med over da nokiaen ikke havde ret meget hukommelse(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.