Så nu kan jeg se mit køkkenbord igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Loggidut

og er ved at være normal i mit hoved! Altså bare lidt ihvertfald 8D Susan1978 skulle du på job i dag? hvis ja, så er det godt nok synd for dig :'( men jeg vil self. gerne sende dine ting, hvis jeg kan finde ud af det, men jeg skal jo bruge en adr. :P forresten var kagen vildt god! Birgittemarie, der var engang snak om fallafler, kan man ikke tigge opskriften på det? jeg høre alle snakke om det, men jeg har aldrig smagt det! IVF blomsterne er begyndt at hænge voldsomt med toppen, øv for de var nu egentlig søde! jeg skal nok forsøge at få smidt den opskrift ind, midt i alt gulvvask o.s.v.... så skal jeg lige høre hvad det var der skete med flødeskum i jeres ansigter (læs: harjeg været fuld?) det husker jeg da intet om tralalalalala er på vej ind senere, hun var bange for vi havde droppet hende stort morgenknus fra sloggi, som kan se solen titte frem nu, dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

birgittemarie

Jo selvfølgelig:

225 g. kikærter
1 tsk. salt
3-4 spsk. hakket persille
2 fed presset hvidløg
1 spsk. citronsaft
1 knsp. cayennepeber

Kikærterne lægges i blød i rigeligt vand natten over.
Vandet hældes fra og de blendes meget fint eller køres igennem en kødhakker et par gange.
De øvrige ingredienser røres i. Formes med en ske til boller og koges ca. 4 min. i olie (180 g. varmt)
Lægges til tørre på køkkenrulle.

Jeg plejer at lave dobbelt portion og det vil jeg tro også er nok til at føde din familie...
Godt du kan se dit køkkenbord igen og undskyld det spildte rødvin. Har tænkt meget på dig og dit stakkels gulv i går. Håber, du overlevede rengøringen.
Blev Tiff glad for at komme hjem til mor og far igen?
Knus fra Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

tak for opskriften...ja tif blev mega glad....
aj birgitteM...altså jeg flasher lige tilbage til i lørdags da du spildte på mit dyrebare gulv....
så du min piuette....well...mere skal der ikke til...det dyrebare gulv blev lagt på da jeg var 14 år gammel....det har revner, hakker, og malepletter...det er lenolium, og ligner kork...det har holdt til meget mere end en omgang rødvin...og om få uger ligger min mand nyt gulv ovenpå...sååååå hvor sart tror du lige jeg er...
altså når jeg siger hold fest...så mener jeg virkelig hold fest...og så skal man ikke græde over spildt rødvin.-..8D
altså....jeg er sgu ligeglad med det gulv, og susan forsøgte også at støvsuge mit badeværelse...altså...lad det dog ligge...i dag skal jeg alligevel til at vaske gulvene....vi skulle jo feste...ikke gøre rent...lol...så suge-bent fik en fortjent pause...da jeg flåede ham ud af hånden på susan!

lol

jeg troede falafler var noget med noget i en pandekage...lol8D

birgittemarie skriver:

Jo selvfølgelig:

225 g. kikærter
1 tsk. salt
3-4 spsk. hakket persille
2 fed presset hvidløg
1 spsk. citronsaft
1 knsp. cayennepeber

Kikærterne lægges i blød i rigeligt vand natten over.
Vandet hældes fra og de blendes meget fint eller køres igennem en kødhakker et par gange.
De øvrige ingredienser røres i. Formes med en ske til boller og koges ca. 4 min. i olie (180 g. varmt)
Lægges til tørre på køkkenrulle.

Jeg plejer at lave dobbelt portion og det vil jeg tro også er nok til at føde din familie...
Godt du kan se dit køkkenbord igen og undskyld det spildte rødvin. Har tænkt meget på dig og dit stakkels gulv i går. Håber, du overlevede rengøringen.
Blev Tiff glad for at komme hjem til mor og far igen?
Knus fra Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Ny mor

Nu vi er ved opskrifterne - kan vi ikke også lige få den på Maries græskarboller?
Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

Birgitte (ny mor) skriver:

Nu vi er ved opskrifterne - kan vi ikke også lige få den på Maries græskarboller?
Birgitte

jeg henter den fluks, nede i mit køkken...øjeblik;)

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

Birgitte

50 g gær
1,4 l vand
1000 g durummel
150 g havregryn
500 g gulerod
200 g kerner/solsikkefrø/græskarkerner
350 g spelt (grahamsmel)
3 spsk salt
2 spsk honning

(er det rigtigt læst ivf?)
du har skrevet 500 gulerødder...og det tør jeg ikke sige til øko-mor...så går hun bare grasat i haven og flår alt indhold op.....låååål.....kan lige se hende med jord om ørene...og tecno på ipodén og med løb-stærkt.klpavognen...mens gulerødderne bare fiser rundt omkring hende...låååååål 8D

Anmeld

25. februar 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

Birgitte

50 g gær
1,4 l vand
1000 g durummel
150 g havregryn
500 g gulerod
200 g kerner/solsikkefrø/græskarkerner
350 g spelt (grahamsmel)
3 spsk salt
2 spsk honning

(er det rigtigt læst ivf?)
du har skrevet 500 gulerødder...og det tør jeg ikke sige til øko-mor...så går hun bare grasat i haven og flår alt indhold op.....låååål.....kan lige se hende med jord om ørene...og tecno på ipodén og med løb-stærkt.klpavognen...mens gulerødderne bare fiser rundt omkring hende...låååååål 8D

Ha, ha, Loggi - ja, de kan sku være farlige at give sig i kast med, de gulerødder og så den techo oveni...loool....tak for opskriften!

knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.