Hvorfor er det så hårdt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2008

Natascha

Når ens veninde/ kollega fortæller jeg skal være mor... Er super glade for dem alle og for at de er blevet gravide, nogen hurtigere end andre og nogen endda selv om de brugte prævention... Synes det er lidt uretfærdigt, når nu vi har prøvet i et år og der stadig ikke er bid...
Men udover at de alle er lykkelige gravide og jeg selvfølgelig er glad på deres vegne, skal jeg da snart til gynækolog og ha undersøgt hele underetagen....
Men håber virkelig ikke lige forløbig at der er flere i min omgangskreds der fortæller de enten skal være mor eller far, kan snart ikke bærer det mere, bliver faktisk lidt ked af det selv om jeg burde være overlykkelig for dem, men det er bare svært og blive ved med at være det for det gør faktisk lidt ondt inderst inde, når nu jeg gerne vil være mor....

Nå det var lige lidt frustrationer ra mit indereste...
Tak fordi i lyttede....

Knus fra Natascha - der bare gerne vil være mor...

PS. TILLYKKE TIL JER ALLE SAMMEN DER HAR VÆRET SÅ HELDIGE INDTIL NU....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Heidi.

Kære Natascha..

Fordi det ER det bare...Jeg kender godt den føelse du har.. Det er jo ikke fordi at man ikke under dem det, men man ville bare så gerne have at det var en selv.. Det er skide hårdt..
Jeg håber for jer at i godt kan få børn, men der er jo desværre bare nogle som er lidt længere om og blive gravide...

Kh Heidi

Anmeld

8. november 2008

Natascha

Hej Heidi
Tak for din medfølelse... Men ja det er faktisk rigtig hårdt nogen dage, men mon ikke jeg snart kan få lov og være lige så heldig som alle andre....

Kram

Anmeld

8. november 2008

tasha33

uha kender det alt for godt det med at alle bliver gravide rundt om en og man vil så gerne selv og alle de følelser man går og gemmer indeni i sig. jeg var blevet gravid for ca 4½ år siden hvor også alle mine veninder var gravide også ville skæbnen at jeg aborteret, så det var svært at hele tiden vise at man var glad å andres vejne, men det skal nok komme at det bliver jeres tur og i får en lille guldklump.
held o lykke herfra natasha

Anmeld

8. november 2008

MorCamilla

Hejsa...

Jeg kan godt forstå at du tænker som du gør.. Det er helt sikkert hårdt at alle bliver gravide, også nogle selv om de bruger en eller anden form for prevantion..
Jeg tror det er helt normalt at tænke som du gør, i den sitoration du står i..
Det er vel også på en eller anden måde urimeligt, at man så gerne selv vil være gravid og prøver og prøver og der sker ingenting, og alle andre får børn.. (det er vel i sådan nogle siturationer at man ser barnevogne og nyfødte babyer over alt)
Jeg håber at I får en godt svar når du har været ved lægen.. Og at du er gravid i løbet af kort tid..
Alt held og lykke...

Knus fra Camilla.

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Ja jeg forstår dig også ude mærket godt... Har selv stået i samme situation selv... Ja i flere år... Den 19. august 2000 besluttede vi os at prøve at få et barn og i marts 2003 kom Oliver og Alexander til verden...

Men i tiden før jeg blev gravid så jeg børn, barnevogne, sutter, gravide og ikke nok med det så kørte det også på tv...

Det er bare ikke sjovt.... Men som jeg sagde da Oliver & Alexander kom til verden, var hæ hæ jeg er da bare heldig at få to på en gang... Og oven i købet verdens mest lækre børn og så gjorde det ikke noget at jeg måtte vente lidt på dem...

Men det bliver også din tur, til at få verdens bedste og dejligste guldklump i dine arme...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.