Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: ja endnu en uge er gået. og den er gået stærkt. skal ha ringet til lægen idag og ha svar på min blodprøve, da jeg har rigtig rigtig meget kløe på ban,arme,mave, bryst og ryg og der også er nogen knopper. så får afivde i dag om det er leverbetinget, hvilket min læge og jordmor gerne ville ha jeg fik tjekket selvom det først normalt vil komme i 3 trimester, eller det hvertfald hvad jeg har læst mig frem til. men her er billedet.
ja endnu en uge er gået. og den er gået stærkt. skal ha ringet til lægen idag og ha svar på min blodprøve, da jeg har rigtig rigtig meget kløe på ban,arme,mave, bryst og ryg og der også er nogen knopper. så får afivde i dag om det er leverbetinget, hvilket min læge og jordmor gerne ville ha jeg fik tjekket selvom det først normalt vil komme i 3 trimester, eller det hvertfald hvad jeg har læst mig frem til. men her er billedet.
Super flot mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: fin mavse...
fin mavse...
HVor er den bare fin!
Bshizzle skriver: Hvor har du bare en fin baby-hule Jeg er i 21 uge.. og min mave er endnu ikke så fin og rund endnu.. Men den ER der.. .. ser bare lidt små-fed ud..
Hvor har du bare en fin baby-hule Jeg er i 21 uge.. og min mave er endnu ikke så fin og rund endnu.. Men den ER der.. .. ser bare lidt små-fed ud..
MedRogn skriver: Ja, jeg tænker også det nok er meget normalt.. Glæder mig til scanning..
Ja, jeg tænker også det nok er meget normalt.. Glæder mig til scanning..
Kofoed33 skriver: Super flot mave
Secrets skriver: HVor er den bare fin!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128