Erfaringer med pige/drenge-maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

maria87

det kommer meget an på den gravides størrelse i forvejen....

tror godt man kan bruge terorien hvis man er almindelig af størrelse (håber i ved hva jeg mener)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

twiggi

jeg venter en pige.
bedøm selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

solhau skriver:

Hvad er Jeres erfaringer med hensyn til teorien om at pige-maver sidder på hele kroppen og drenge-maver kun sidder på maven? Vi har fået at vide at det er endnu i pige vi venter på, men min mave er HELT anderledes denne gang, jeg er kun blevet større på brysterne og maven... Med vores pige kunne man ikke se om jeg bare var blevet meget tyk eller om jeg var gravid før til allersidst...

Det har passet på mig..med pigerne havde jeg det jævnt fordelt hen over maven og ud på siderne, og med Nickolai sad det hele foran

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

solhau skriver:

Hvad er Jeres erfaringer med hensyn til teorien om at pige-maver sidder på hele kroppen og drenge-maver kun sidder på maven? Vi har fået at vide at det er endnu i pige vi venter på, men min mave er HELT anderledes denne gang, jeg er kun blevet større på brysterne og maven... Med vores pige kunne man ikke se om jeg bare var blevet meget tyk eller om jeg var gravid før til allersidst...

Bagfra kunne du ikke se jeg var gravid... og vi fik en pige.. ALLE skød ellers min mave til at være en drenge mave, men TSK, den myte har jeg da så meget modbevist.

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

Mit sad lidt over det hele - og jeg fik en pige 

Anmeld

9. maj 2011

KarinaIda

solhau skriver:

Hej..

Første gang ventede jeg en pige, og jeg tog kun på på maven... Nu her hvor jeg er gravid anden gang, og med termin om 14 dage, ved vi ikke hvad vi venter os.. Men jeg har også kun taget på på maven denne gang!!

Men tror nu ikke det er noget du kan regne med, ang med om du tager på over det hele eller kun på maven, med hvad ang. hvad køn det blir.. Alle bærer jo en graviditet forskelligt...

Håber det var til og forstå

Anmeld

9. maj 2011

Trollebaby

Sjovt at høre alle jeres erfaringer  Bliver spændende at se om det er en pige der ligger og gemmer sig derinde !

Anmeld

9. maj 2011

Fenja09

Vi venter os en bette pige og mit sidder kun på maven - er i 7 mdr om ikke så længe, så kan selvfølgelig være at det ændre sig, men indtil videre er det kun maven der er blevet større

Personligt tror jeg at det er ammestuesnak og har mere at gøre om kvindens former, startvægt ect.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.