Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Uden at vide noget med sikkerhed kunne det måske tænkes at pigerne havde fået en meget lille hjælpende hånd fra en by lidt nord for københavn...
Uden at vide noget med sikkerhed kunne det måske tænkes at pigerne havde fået en meget lille hjælpende hånd fra en by lidt nord for københavn...
er de fra dig pernille!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: er de fra dig pernille!?
Skouboe skriver: Nej, nej, de er skam fra bøtterne.. jeg gav bare en hjælpende hånd med de ting de ikke helt selv kunne finde ud af endnu Vidste du forresten at Luca staver elendigt?
Nej, nej, de er skam fra bøtterne.. jeg gav bare en hjælpende hånd med de ting de ikke helt selv kunne finde ud af endnu Vidste du forresten at Luca staver elendigt?
haha gør hun virkelig?
hvor er du SØD pernille, tusind tak. de dufter bare skønt. glæder mig til at stå op til dem i morgen!
Milka skriver: haha gør hun virkelig? hvor er du SØD pernille, tusind tak. de dufter bare skønt. glæder mig til at stå op til dem i morgen!
Hvor sødt... SMUK buket...
Skouboe skriver: Velbekomme - jeg tænkte at pigerne godt kunne bruge en lille hjælpende hånd i dagens anledning
Velbekomme - jeg tænkte at pigerne godt kunne bruge en lille hjælpende hånd i dagens anledning
Ej hvor er det sødt gjort
Skouboe skriver:Nej, nej, de er skam fra bøtterne.. jeg gav bare en hjælpende hånd med de ting de ikke helt selv kunne finde ud af endnu Vidste du forresten at Luca staver elendigt?
Bondepigen skriver: Hvor er det sødt af dig og hjælpe tøserne.
Hvor er det sødt af dig og hjælpe tøserne.
Ja,en virkelig sød og smuk tanke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128