Lægen når man er usikker på termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Sidsel91

Skal jeg ringe til lægen imorgen og få en tid . Jeg tænker at de nok ikke vil gøre så meget når jeg selv har testet positivt så mange gange , men når nu jeg havde en SA i februar, og kun har haft en cyklus på 38 dage sidst og nu er gravid igen , så har jeg ingen ide om hvornår min termin er ? Min cyklus var normalt 31 dage , så det er jo en hel uge det kan svinge med .
Vil man så komme til terminscanning eller hvordan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Carl-Emil's mor

jeg synes du skal ringe derned, din cyklus er ikke helt til at regne med jo så vil da være rart at have tingene på plads

Anmeld

10. maj 2011

Sidsel91

27. maj 2011

Kris89

Kæmpe tillykke

Min læge var fuldstændig ligeglad med hvor lang min cyklus var...Underligt nok.

Er nemlig selv meget i tvivl om terminsdatoen, eftersom min cyklus siden p-pillestop har været på 38 dage, burde jeg ikke kunne teste positiv den dag jeg gjorde, da der stadig var en uge til forventet mens...

Så jeg gad godt vide hvornår min ægløsning reelt har været... Er det først ved første scanning, man reelt kan se hvor langt man er henne, eller kan lægen sige det mere nøjagtigt ved første besøg??

Anmeld

29. maj 2011

Carl-Emil's mor

OBS.

Jeg fik min termin fra lægen og den viste sig ikke at holde stik..

dette medførte at mit første føle-besøg overhoved ikke var godt og jeg gik derfra snot bekymret.. jeg brugte mit "hemmelige-våben" aka familie med overlægen på gyn. afd. og fik en scanning dagen efter, var 5 dage kortere henne og dermed blev min termin rykket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.