Lidt forsinket - Lisa kom d. 28. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Tanja1234

Ja som overskriften siger, så kom vores Lisa til verden ved planlagt kejsersnit d. 28. April.

Fb må lige vente men det viste sig desværre at lisas lunger bar tydeligt præg af den tidlige vandafgang. Vi blev hurtigt overført til rigshospitalet efter fødslen og har været dér i en uge inden vi i torsdags blev overført til næstved.

Det har været en hård tid og de første par dage var et spørgsmål omE liv eller død for Lisa. Heldigvis er hun verdens sejeste baby og nu skal hun bare ud af cpap og lære at spise selv.

Tænk hvad livet kan bringe på bare 10 dage...

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Tanja1234 skriver:

Ja som overskriften siger, så kom vores Lisa til verden ved planlagt kejsersnit d. 28. April.

Fb må lige vente men det viste sig desværre at lisas lunger bar tydeligt præg af den tidlige vandafgang. Vi blev hurtigt overført til rigshospitalet efter fødslen og har været dér i en uge inden vi i torsdags blev overført til næstved.

Det har været en hård tid og de første par dage var et spørgsmål omE liv eller død for Lisa. Heldigvis er hun verdens sejeste baby og nu skal hun bare ud af cpap og lære at spise selv.

Tænk hvad livet kan bringe på bare 10 dage...

Tanja

Tillykke med lille lisa.

Lyder som en spændende fødselsberetning. Er da glad for det går den rette vej.

Anmeld

9. maj 2011

Line Højdal

Puha sikke en omgang... Og jeg ligger her og piver over min bristning i mellemkødet

Er glad for at høre det hele går den rette vej og  for at Lisa snart er helt klar til at komme hjem, så i bare kan nyde hinanden

Knus og mange tanker herfra, Line

Anmeld

9. maj 2011

birthee

Det lyder til at have været en hård omgang - men stort tillykke med hende, og dejligt det går fremad...

Knus

Anmeld

10. maj 2011

Stine Raaholt

Stort tillykke med dejlige lille Lisa... tapper lille pige, må man sige...

Håber alt godt for jer - sender mine varmeste tanker i denne hårde tid... Jeg er glad for at høre at det går den rigtige vej

Stort kram

Stine

Anmeld

10. maj 2011

linefun

Stort tillykke med jeres lille pige.
Det lyder til at have været nogle hårde dage for jer - hun må være lavet af noget helt specielt

Håber I kommer jer ovenpå strabadserne og kan komme hjem og nyde hinanden

Anmeld

11. maj 2011

deline

Tillykke til jeres lille seje prinsesse, hvor er det skønt at hun var en lille fighter og at alt går den rigtige vej.........

Anmeld

12. maj 2011

moars

et stort tillykke med jeres prinsesse.... Hun lyder som en rigtig sej størrelse og i som nogle rigtig seje forældre! Kæmpe knus og masser af varme styrkende tanker til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.