babebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

msax

Da vi var på besøg hos mormor i sidste uge kom ungerne i bad sammen - og manner hvor de nød det.

Smid gerne jeres badebilleder ind (eller bare andre billeder af vores lækre NS-børn).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Skouboe

Her er et par stykker jeg snuppede igår da ungerne var i bad sammen.

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

Det er bare et sødt sødt sødt billede! Her er et af Dicte i Norge, hvor mor og far havde glemt badekaret, og så må man jo bruge vasken

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Jonte på terrassen 

Anmeld

8. maj 2011

Skouboe

Hvor er der bare mange lækre badebørn...

Anmeld

9. maj 2011

msax

Totalt lækre NS-børn vi har (og ja det gælder også jonte ).

Pernille - det er da lidt vildt så meget dine to søde piger ligner hinanden (men et eller andet sted jo ikke så mærkeligt, nu hvor de er søskende...)

Camilla - Håndvaskebad er bare noget af det bedste. Tror også ungerne er helt vilde med det fordi de er i samme højde som mor eller far...

Rosa - Hvor er det en lækker terrasse. Jeg glæder mig så meget til vi kan få vores badebassin (det jeg skulle have brugt til min hjemmefødsel) op nede i gården. Så skal der også bades i sommervarmen

Anmeld

9. maj 2011

Skouboe

msax skriver:

Pernille - det er da lidt vildt så meget dine to søde piger ligner hinanden (men et eller andet sted jo ikke så mærkeligt, nu hvor de er søskende...)

Camilla - Håndvaskebad er bare noget af det bedste. Tror også ungerne er helt vilde med det fordi de er i samme højde som mor eller far...

Rosa - Hvor er det en lækker terrasse. Jeg glæder mig så meget til vi kan få vores badebassin (det jeg skulle have brugt til min hjemmefødsel) op nede i gården. Så skal der også bades i sommervarmen

Ja, og på de her billeder kan man virkeligt se ligheden... Silja er lidt mere spinkel end Freja, med lange slanke fingre og små fødder, hvor Freja mere har sin fars hænder og fødder, men der er klart flere ligheder end forskelle.

Anmeld

9. maj 2011

Rosa

msax skriver:

Anmeld

9. maj 2011

JustAnotherName

Her er et par bade-billeder af mine to tøser - Dog gamle, d. 10 maj 2010!!

Anmeld

9. maj 2011

Ida.

Skønne billeder hele vejen igennem!!!

Her er badebilleder af mine nymfer - de første fra juni 2009, de næste fra juni 2010 og de sidste fra februar 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.