Ouh, besøgstid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Williams'Mor

Hej med jer derude!!)

Jeg skal ha fortaget KS imorgen klokken 10:00.. Og familien vil jo rigtig gerne ud og kigge når jeg er kommet hen på barselsstuen D1 på OUH. :-)))

Jeg er bare lidt nervøs for de bliver smidt hjem igen pga. det er uden for besøgstider. Er der nogle der ved om de er strikse med det, eller om de ikke tager det så tungt. (Og det er generalt jeg mener. Skal jo helst også gerne vide det for de andre dage. Hehe)

Kh. Williams mor, Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

morethanperfect

Williams'Mor skriver:

Hej med jer derude!!)

Jeg skal ha fortaget KS imorgen klokken 10:00.. Og familien vil jo rigtig gerne ud og kigge når jeg er kommet hen på barselsstuen D1 på OUH. :-)))

Jeg er bare lidt nervøs for de bliver smidt hjem igen pga. det er uden for besøgstider. Er der nogle der ved om de er strikse med det, eller om de ikke tager det så tungt. (Og det er generalt jeg mener. Skal jo helst også gerne vide det for de andre dage. Hehe)

Kh. Williams mor, Lise

Hej smukke ..

Altså jeg har jo født på svendborg og der var de meget strikse . Hun blev meget sur over min far kom med barnevognen , og hvis vi sku ha besøg skulle vi gå ud i fællesrummet .. Held og lykke med i morn <3

Anmeld

8. maj 2011

Williams'Mor

morethanperfect skriver:

Hej smukke ..

Altså jeg har jo født på svendborg og der var de meget strikse . Hun blev meget sur over min far kom med barnevognen , og hvis vi sku ha besøg skulle vi gå ud i fællesrummet .. Held og lykke med i morn <3

Omg. Håber ikke de er så strikse med det. Vil virkelig gerne ha besøg af mutti det meste af tiden. (OG OMVENDT)
Men hmm. De sagde intet til det hvis bare man var i opholdsstuen eller hva?? Jamen så må jeg benytte mig af det. (hvis jeg så overhovedet kan)

Anmeld

8. maj 2011

Williams'Mor

morethanperfect skriver:

Hej smukke ..

Og tak skal du ha' smukke

Anmeld

8. maj 2011

MinNoah

Hej :-)

Jeg ved at de det første døgn efter fødslen ikke er så strikse - da det jo er helt nyt og familien li skal have lov til at se vidunderet :-)

Men det afhænger også lidt af hvilken stue du kommer til at ligge på, ene stue eller 4 mands fx. Du kan håbe på de ikk har så travlt og at du får enestue ;-)

Anmeld

8. maj 2011

mor til lille emma

Der er besøgstid derude, men tidspunkterne kan jeg ikke huske.. Det spørger du bare om

Jeg fødte kl 19 og vores familier kom kl 22 og blev til 2330, (min mor kom fra sjælland) der var ingen som sagde noget, så de er ikke strikse... Var det ikke ved os ihvertfald

Held og lykke imorgen

Anmeld

8. maj 2011

de-wett

Williams'Mor skriver:

Hej med jer derude!!)

Kh. Williams mor, Lise

vil bare lige sige held og lykke med i morgen  håber alt kommer til at gå efter planene

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Williams'Mor skriver:

Omg. Håber ikke de er så strikse med det. Vil virkelig gerne ha besøg af mutti det meste af tiden. (OG OMVENDT)
Men hmm. De sagde intet til det hvis bare man var i opholdsstuen eller hva?? Jamen så må jeg benytte mig af det. (hvis jeg så overhovedet kan)

Men når du er alene tror jeg ikke det gør noget  ..

Håber ik i hvert fald  

Anmeld

8. maj 2011

Williams'Mor

MinNoah skriver:

Hej :-)

Jeg ved at de det første døgn efter fødslen ikke er så strikse - da det jo er helt nyt og familien li skal have lov til at se vidunderet :-)

Men det afhænger også lidt af hvilken stue du kommer til at ligge på, ene stue eller 4 mands fx. Du kan håbe på de ikk har så travlt og at du får enestue ;-)

Jeg regner også med at hvis jeg skal ligge på enestue, så gør det vel ikke så meget, så længe det ikke "skader" mig og William.

SOm jeg har skrevet før:  for jeg får en enestue. Hehe!!!

Anmeld

8. maj 2011

Williams'Mor

de-wett skriver:

vil bare lige sige held og lykke med i morgen  håber alt kommer til at gå efter planene

Tusind tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.