Fortrudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fortrudt du er blevet enlig mor til et donorbarn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.195 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Jer der har donorbarn/børn har I fortrudt?

Jeg er igang med overvejelserne om jeg skal have donorbarn eller ej.

Hva er fordelene og ulemperne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Aves.

Nu valgte jeg ikke at blive enlig med donorbarn, mend et blev jeg efter 10 mdr,,.....men jeg har aldrig været ked af at være alene eller følt min søn manglede eller mangler kærlighed, omsorg etc.

Men jeg har i den grad fortrudt at jeg valgte anonym donor, de synes jeg er et kæmpe svigt over for et andet menneske og slet ikke ok at sætte børn i verden velvidende de aldrig får kendskab til deres anden halvdel. Altså det de er kommet af...et billede og en historie, ikke en far.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nu valgte jeg ikke at blive enlig med donorbarn, mend et blev jeg efter 10 mdr,,.....men jeg har aldrig været ked af at være alene eller følt min søn manglede eller mangler kærlighed, omsorg etc.

Men jeg har i den grad fortrudt at jeg valgte anonym donor, de synes jeg er et kæmpe svigt over for et andet menneske og slet ikke ok at sætte børn i verden velvidende de aldrig får kendskab til deres anden halvdel. Altså det de er kommet af...et billede og en historie, ikke en far.

Tak for svar det sætter nogle tanker igang

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tak for svar det sætter nogle tanker igang

Det er meget godt at læse lidt om hvad voksne/unge donorbørn fortæller om hvordan de har det....og vælger du åben, er der jo ingen der siger barnet får brug for at få afklaring, men muligheden er der. Jeg lever i hvert fald med en stor skyld i forhold til mit valg.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det er meget godt at læse lidt om hvad voksne/unge donorbørn fortæller om hvordan de har det....og vælger du åben, er der jo ingen der siger barnet får brug for at få afklaring, men muligheden er der. Jeg lever i hvert fald med en stor skyld i forhold til mit valg.

Hvordan har din søn med det? Både det med at han mangler en far men også det at han er donorbarn?

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvordan har din søn med det? Både det med at han mangler en far men også det at han er donorbarn?

Han hars agt til mig for et par år siden at han føler han mangler noget af ham..han bliver 14 år nu, så det var ret tidligt han satte sådanne ord på...men ellers er han meget åben omkring det...men ind imellem spørger han dog om hvor man han har visse evner fra osv....godt han ligner en del til min far, for mig ligner han på ingen måde...

Men jeg tror det er ensomt og giver den der følelse af at mangle noget...

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Han hars agt til mig for et par år siden at han føler han mangler noget af ham..han bliver 14 år nu, så det var ret tidligt han satte sådanne ord på...men ellers er han meget åben omkring det...men ind imellem spørger han dog om hvor man han har visse evner fra osv....godt han ligner en del til min far, for mig ligner han på ingen måde...

Lyder til det er en fornuftig og klog dreng du har dig

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Lyder til det er en fornuftig og klog dreng du har dig

Det er han helt sikkert....han tænker meget og det gør det sikkert ikke nemmere for ham..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

Ikke ts:

Håber det er ok at jeg spørger ellers behøver du selvfølgelig ikke svare.

Hvis du var sammen med en kæreste da I valgte at få et barn, så skriver han jo under på at han overtager rettighederne som far og i lovens øjne er faren (dvs børnetilskud osv) Ved godt det ikke har noget at gøre med din søns evt. søger efter hans biologiske DNA. Men ser din ex så sin søn på regelmæssig basis?

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ikke ts:

Håber det er ok at jeg spørger ellers behøver du selvfølgelig ikke svare.

Hvis du var sammen med en kæreste da I valgte at få et barn, så skriver han jo under på at han overtager rettighederne som far og i lovens øjne er faren (dvs børnetilskud osv) Ved godt det ikke har noget at gøre med din søns evt. søger efter hans biologiske DNA. Men ser din ex så sin søn på regelmæssig basis?

Nej, han har valgt ham fra, det var jo ikke hans barn....og sådan har han aldrig følt det, tror jeg...så min søn har ingen, desværre....og han ved ikke der findes andet end en jeg var kæreste med der ikke kunne få børn...sjovt nok bor han på en sidevej til den her vej vi bor på...men han er ligeglad, han har gjort alt for at slippe for at betale..

Det værste er næsten mennesker der har fået det af vide der siger at de da godt kan forstå ham, det er jo ikke hans barn...flot, og stakkels adoptivbørn hvis det er sådan det er..

Men jo, økonomisk er han, men hvad hjælper det.. var hellere helt fri så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.