Savn, savn, savn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

dorthemus

Hverdagen er en ulidelig realitet og mit savn efter min datter er ENORMT

Kender I det???

Synes det er så forfærdeligt, at jeg er nødt til at arbejde mens min datter blir passet i institution. Weekenden er allerede ovre og i morgen kalder en ny lang uge.

Hold nu kæft hvor er det hårdt, det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

forår

dorthemus skriver:

Kender I det???

Synes det er så forfærdeligt, at jeg er nødt til at arbejde mens min datter blir passet i institution. Weekenden er allerede ovre og i morgen kalder en ny lang uge.

Ja man nyder weekenderne så meget mere nu ik

krammer

Anmeld

8. maj 2011

Christina.78

dorthemus skriver:

Kender I det???

Giver dig så meget ret...

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

forår skriver:

Ja man nyder weekenderne så meget mere nu ik

krammer

Jamen det går jo alt for hurtigt

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Søde dejligste Dorthe - det bliver nemmere og nemmere!!! Du er vandt til at være så fuldstændigt ansvarlig og tilstede ved hver eneste sekund af Runa darlings dag - du er med i hver eneste prut hun slår, bogstaveligt talt - men du ved jo inderst inde godt at det med at komme ud og møde verden er en del af alt det gode du kan give hende 

Giv hende den gave at hun lærer at være derude med "de andre" OG komme hjem til søde, glade (udmattede) mor som også har glædet sig til genforeningen  Og giv gaven med et (udmattet!) smil 

Og så en ordentlig kæmpekrammer fra os! Vi HÅBER vi må lægge hus og terrasse til endnu et besøg snart igen??? 

Kh

Rosa

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Søde dejligste Dorthe - det bliver nemmere og nemmere!!! Du er vandt til at være så fuldstændigt ansvarlig og tilstede ved hver eneste sekund af Runa darlings dag - du er med i hver eneste prut hun slår, bogstaveligt talt - men du ved jo inderst inde godt at det med at komme ud og møde verden er en del af alt det gode du kan give hende 

Giv hende den gave at hun lærer at være derude med "de andre" OG komme hjem til søde, glade (udmattede) mor som også har glædet sig til genforeningen  Og giv gaven med et (udmattet!) smil 

Og så en ordentlig kæmpekrammer fra os! Vi HÅBER vi må lægge hus og terrasse til endnu et besøg snart igen??? 

Kh

Rosa

Du har jo ret, ved det gooooodt  Men det er bare skide pisse hårdt FOR MIG  

Og jo du kan tro vi gerne kommer og ser jeres nye hjem og hygger med jer igen

Anmeld

8. maj 2011

Becks

dorthemus skriver:

Kender I det???

Har ingen forstand på det men ville bare give dig et stort

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

dorthemus skriver:

Kender I det???

Åhhhh Kender ikke til det endnu, men ved hvordan Martin har det. Han ser hende jo kun max 3 timer hverdagen, så han nyder også weekenderne med musen.

Men tror også jeg stor tuder den dag jeg ikke skal være med til hver eneste prutble og tårer og krammer og møsser

Anmeld

9. maj 2011

twinboys

Kan kun give dig fuldstændig ret

Anmeld

9. maj 2011

klmf

I starten syntes jeg sådan set, at Oliver lige så godt kunne flytte adresse ned til hans dagplejer - jeg var jo nærmest ikke hans mor mere...

Det går MEGET bedre nu Men har det stadig sådan, at når jeg har haft tre aftenvagter i træk, hvor jeg kun har set ham om morgenen så er jeg lige ved at dø indeni fordi jeg savner ham og Lars sådan....

Jeg nyder mine hverdagsfridage, de vejer op for weekendvagterne - hvor han jo så får noget far-søn-hyggetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.