Lejligheden på Amager er SOLGT !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

jydeinden

Shibby skriver:

Se det er jo en god nyhed!  Var skideraj for at det var ghetto og nederen! Må jeg spørge hvad din husleje er og hvor stor den er? Vores vil være 9200 inkl alt hvis vi tager den. Den er 115 kvadratmeter. Jeg syntes det er mega dyrt! Peter siger det er billigt?!

sidder da godt nok og falder bagover over de priser i kbh... her ved jeg man kan få 107 kvm for 6500 kr og det er et kvarter fra århus centrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Lillefe

Shibby skriver:

Tja..Er spændt på at se hvor vi havner henne af

Pt ser jeg bare frem til mit eget hjem! Det værste jeg har set sofare var en 4 værelses der faktisk var en 2 værelses som stod i en trailerpark i hedehusene! omg annoncher kan snyde!

ej hvor fusket..  ja man ved sku aldrig hvad man kommer ud for.. det er rystende nogen gange...

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

jydeinden skriver:

sidder da godt nok og falder bagover over de priser i kbh... her ved jeg man kan få 107 kvm for 6500 kr og det er et kvarter fra århus centrum

Jaah..Gjorde jeg også! Forstår ikke peter kan sige det er billigt! Det er mega dyrt !

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Lillefe skriver:

ej hvor fusket..  ja man ved sku aldrig hvad man kommer ud for.. det er rystende nogen gange...

Vi skulle ha filmet derude men udlejeren afviste kameraet hvilket vi forstod da vi så lortet! Mener faktisk jeg siger det med annochen i de unge mødres drøm. Er ikke helt sikker! Hvem fanden vil ha en trailerpark og købere der kommer og kigger på skrammel ude i ens "have"? omg jeg var rystet den dag! Troede lige vi havde fundet vores nye hjem. 4 værelser,lille hus i hedehusene,have,tæt på lidt af hvert i landlige omgivelser..baaah...snydt!

Anmeld

8. maj 2011

Lillefe

Shibby skriver:

Vi skulle ha filmet derude men udlejeren afviste kameraet hvilket vi forstod da vi så lortet! Mener faktisk jeg siger det med annochen i de unge mødres drøm. Er ikke helt sikker! Hvem fanden vil ha en trailerpark og købere der kommer og kigger på skrammel ude i ens "have"? omg jeg var rystet den dag! Troede lige vi havde fundet vores nye hjem. 4 værelser,lille hus i hedehusene,have,tæt på lidt af hvert i landlige omgivelser..baaah...snydt!

Ja det lød da ikke ligefrem som en optur dag..

Anmeld

8. maj 2011

anja89

Shibby skriver:

Nu skal vi bare finde ud af hvor vi så skal bo! Skal være ude herfra den 1/7..

OMG jeg er gla`..!

Skal ud og se på en lejlighed i brønshøj i overmorgen..Men brønshøj..Er det ikke ghetto og masser af kriminalitet og udlændinge

Hvis den er ok så skulle peter gerne sætte en væg op..hehe..Blir så grineren..Husker stadig jeg grinte af projektet da jeg så ham bøvle med den på tv..Og nu kommer jeg til at opleve det irl..Det havde jeg sgu ikke troet for nogle år siden

Ham jeg grinte af,griner jeg nu sammen med, og snart, lige om lidt kan vi endelig skride herfra og starte et nyt kapitel sammen!

Yaaiiii...!

Tillykke med salget

Alt efter hvor i brønshøj den lejlighed ligger i skal se på er der ikke slemt

Jeg bor selv i brønshøj og har jeg gjord hele mit liv..

Her hor jeg bor nu er der lidt mere ballade i perioder end andre steder.. men det er ikke slemt til daglig...

for i snart finder noget

Anmeld

8. maj 2011

AA10

stort tillykke vil sige det kommer an på hvor i brønshøj held og lykke

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Shibby skriver:

Nu skal vi bare finde ud af hvor vi så skal bo! Skal være ude herfra den 1/7..

OMG jeg er gla`..!

Skal ud og se på en lejlighed i brønshøj i overmorgen..Men brønshøj..Er det ikke ghetto og masser af kriminalitet og udlændinge

Hvis den er ok så skulle peter gerne sætte en væg op..hehe..Blir så grineren..Husker stadig jeg grinte af projektet da jeg så ham bøvle med den på tv..Og nu kommer jeg til at opleve det irl..Det havde jeg sgu ikke troet for nogle år siden

Ham jeg grinte af,griner jeg nu sammen med, og snart, lige om lidt kan vi endelig skride herfra og starte et nyt kapitel sammen!

Yaaiiii...!

stort tillykke

Anmeld

8. maj 2011

Chamomile

Hvor dejligt for jer, tillykke. Håber I finder en perfekt lejligheden

Anmeld

8. maj 2011

Luniki

Tillykke med salget til Peter og Christina, og dejligt at du endelig kan komme ind i et nyt hjem hvor det er jeres  Jeg har en morfar i Brønshøj/Husum og jeg syntes ikke at det er et roligt kvater lige der, men det kan jo godt være at der er nogle andre dejlige steder som er mere rolige derude, ved jeg ikke hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.