Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: tillykke med det!!!! Må være fantastisk at vide I endelig kan få JERES sted
tillykke med det!!!!
Må være fantastisk at vide I endelig kan få JERES sted
Tak Glæder mig så meget til at komme væk fra hendes stilletafmærkninger i gulvet og alle deres minder..Pyh..Det blir så nice!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Gud er det dig.. Havde jeg ikke regnet med.. hehe.. Men ja, jeg grinede virkelig osse dengang jeg så din kære mand der sætte en væg op. TÆNK det kan være så svært for en mand.. En anden ting.. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så gik Mikkel's Far på Næsby skole ( en del klasser under mig ).. og boede i noget der hed Fugelsang? Men pøj pøj med projekt bolig-find.. og at sætte en ny væg op ... Tillykke..
Gud er det dig.. Havde jeg ikke regnet med.. hehe.. Men ja, jeg grinede virkelig osse dengang jeg så din kære mand der sætte en væg op. TÆNK det kan være så svært for en mand.. En anden ting.. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så gik Mikkel's Far på Næsby skole ( en del klasser under mig ).. og boede i noget der hed Fugelsang? Men pøj pøj med projekt bolig-find.. og at sætte en ny væg op ... Tillykke..
Yep..Det mig
Passer vidst meget godt. niko boede i næsby og så vidt jeg husker er fuglesang der hvor netto ligger-tæt ved næsbyhovedvej og danske bank
Total grineren..Husker tydeligt da jeg sad og grinte..Manden fra tv jeg elskede at grine af endte med at være min egen..Det underligt at tænke over nogle gange!
K&S skriver: TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
Tak!
Tutte skriver: Stort tillykke Den del jeg kender af Brønshøj er der stille og roligt
Stort tillykke
Den del jeg kender af Brønshøj er der stille og roligt
Er der dele af brønshøj man ikke skal bo?? Gider nemlig ikke ghetto og for mange udlændinge!
ZamanogDania skriver: Tillykke med detNej nej Brønshøj er en fred sted ihvertfald der jeg boede. Jeg frygtet os det med du skrev. Men det var stille og rolig sted
Tillykke med detNej nej Brønshøj er en fred sted ihvertfald der jeg boede. Jeg frygtet os det med du skrev. Men det var stille og rolig sted
Okay..Det lyder da godt! Forestille rmig bare der udelukkene er udlændinge,udelukkene er kriminalitet.. ( har jo set politistationen på tv3 ect)
Shibby skriver: Er der dele af brønshøj man ikke skal bo?? Gider nemlig ikke ghetto og for mange udlændinge!
Grænsen lige mellem Vanløse og Brønshøj er super god..
Nogle enkelte jeg kender, har ikke været glad for at bo i Husum delen af Brønshøj
Kay..Vil ligge mærke til om det er tæt på husum..Har nemlig haft nogle små sammenstød med peter pga huslejen og det faktum at jeg er sikker på at det kun var ghettokvater i heeele brønshøj!
Shibby skriver: Det var klippet sammen så det så ud som om det tog en krig..Men det gjorde det ikke hehe..Det er max grineren at tænke på at man sad og grinte..Og nu kommer jeg sammen med ham..Syret Og nej det kommer ikke til at tage lige så lang tid. Det gider jeg sgu ikke
Det var klippet sammen så det så ud som om det tog en krig..Men det gjorde det ikke hehe..Det er max grineren at tænke på at man sad og grinte..Og nu kommer jeg sammen med ham..Syret Og nej det kommer ikke til at tage lige så lang tid. Det gider jeg sgu ikke
ja det er lidt sjovt at tænke på at man sad og grinte af det også ja nu er du sammen med ham og det havde jeg bare aldrig forstillet mig
de-wett skriver: ja det er lidt sjovt at tænke på at man sad og grinte af det også ja nu er du sammen med ham og det havde jeg bare aldrig forstillet mig
Tro mig..Det er underligt.. Her i foregårs stod han og lavede kylling ude i køkkenet,og et kort øjeblik kunne jeg se kylet scenen for mig igen..Blev i så godt et humør at han sgu ha en ordentlig smasker
Havde vi heller ikke!
Shibby skriver: Tro mig..Det er underligt.. Her i foregårs stod han og lavede kylling ude i køkkenet,og et kort øjeblik kunne jeg se kylet scenen for mig igen..Blev i så godt et humør at han sgu ha en ordentlig smasker Havde vi heller ikke!
hehe ja okay men tillykke med at lejligheden er solgt. og at i nu kan starte et nyt kapittel
(troede aldrig du ville ende derovre nu er jeg selv fra vejle og ved godt hvem du er hihi)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128