Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvis A, B, og C bestemmer sig for en 3 kant.
A & B har samleje hvor A kommer ud over ryggen på B
C ligger sig så i saks med B og "leger"
hvor stor er chancen for at C bliver gravid ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen ?
Chancen er vidst da meget lille... Det er et spørgsmål om held (eller mangel på samme)....
Der skal jo sæd direkte op i skeden, før der kan blive tale om mulighed for graviditet...
Og så hedder det da at ligge i ske
Chancen er vidst da meget lille... Det er et spørgsmål om held (eller mangel på samme).... Der skal jo sæd direkte op i skeden, før der kan blive tale om mulighed for graviditet... Og så hedder det da at ligge i ske
ok. tænker også det da næsten må være umuligt...
nej det hedder saks. når det er 2 piger..
glemte vidst at sige at A er mand og B og C er kvinder
Der er da altid en chance/risiko, omend lille, så er den der når der er sæd i nærheden af en kvindes underliv.
Grynt/Tina skriver: Der er da altid en chance/risiko, omend lille, så er den der når der er sæd i nærheden af en kvindes underliv.
Anonym skriver: ok. tænker også det da næsten må være umuligt... nej det hedder saks. når det er 2 piger.. glemte vidst at sige at A er mand og B og C er kvinder
Jeg tror nok jeg har misforstået stillingen så Men stadig, det burde være noget nær umuligt så længe sæden befinder sig på ryggen af den ene part
Omtrent lige så umuligt som at blive gravid af at sidde på et - øhm, beskidt - toilet bræt
mariamiss6 skriver: Jeg tror nok jeg har misforstået stillingen så Men stadig, det burde være noget nær umuligt så længe sæden befinder sig på ryggen af den ene part Omtrent lige så umuligt som at blive gravid af at sidde på et - øhm, beskidt - toilet bræt
det var egentlig en god måde at se det på ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128