Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeeeeep det er nemlig lige det det er..
på mors dag sidste år fandt vi ud af at jeg var gravid.. hold da ferie hvor tiden flyder afsted.. jeg glemmer aldrig den dag det kom så meget bag på os da vi var sikre på at vi ik kunne blive det selv og det var midt i en pause fra behandlinger.. og nu et år efter sidder vi her medden dejligste dreng der griner og smilier hele tiden.. love iit..
men desværre er mor her ik blevet fejret..øøøøv..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var da en dejlig gave at få sidste år!
Her har mors dag heller ikke ført gaver med sig. I stedet har jeg fået lov til at amme TRE gange i nat i stedet for normalt én gang, har fået et nys i hovedet og et snotkys. Tak for det
Glædelig mors dag
Alfred havde købt fine svaneæg fra Summerbird... hmmm... jeg kan ikke holde mig fra dem selvom jeg bestemt burde
Glædelig mors dag, alle I skønne mødre!!
Her går man vildt meget op i mors dag! Min mand havde været hos blomsterhandleren tidligt i morges og købt en fin buket og desuden havde "Sofia" købt sådan et "smykkestativ" til mig, som jeg havde ønsket mig... så det var dejligt at vågne op til. Manden havde været så opsat på at overraske mig, at han - for ikke at vække mig - var kravlet ind af et af vinduerne med blomster, gave und alles, da han i sin hast havde glemt at få nøglerne til huset med da han fes ud af døren
PeruBaby skriver: Glædelig mors dag, alle I skønne mødre!! Her går man vildt meget op i mors dag! Min mand havde været hos blomsterhandleren tidligt i morges og købt en fin buket og desuden havde "Sofia" købt sådan et "smykkestativ" til mig, som jeg havde ønsket mig... så det var dejligt at vågne op til. Manden havde været så opsat på at overraske mig, at han - for ikke at vække mig - var kravlet ind af et af vinduerne med blomster, gave und alles, da han i sin hast havde glemt at få nøglerne til huset med da han fes ud af døren
Hahahaha! Det kalder jeg en ihærdig mand! Hvor skønt med sådan en... tillykke med ham og mors dag
He he! Hvor sødt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128