mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

karina pigen

jeeeeep det er nemlig lige det det er..

på mors dag sidste år fandt vi ud af at jeg var gravid.. hold da ferie hvor tiden flyder afsted.. jeg glemmer aldrig den dag det kom så meget bag på os da vi var sikre på at vi ik kunne blive det selv og det var midt i en pause fra behandlinger.. og nu et år efter sidder vi her medden dejligste dreng der griner og smilier hele tiden.. love iit..

men desværre er mor her ik blevet fejret..øøøøv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Mettemus

Det var da en dejlig gave at få sidste år!

Her har mors dag heller ikke ført gaver med sig. I stedet har jeg fået lov til at amme TRE gange i nat i stedet for normalt én gang, har fået et nys i hovedet og et snotkys. Tak for det

Anmeld

8. maj 2011

Sofia

Glædelig mors dag

Alfred havde købt fine svaneæg fra Summerbird... hmmm... jeg kan ikke holde mig fra dem selvom jeg bestemt burde

Anmeld

9. maj 2011

PeruBaby

Glædelig mors dag, alle I skønne mødre!!

Her går man vildt meget op i mors dag! Min mand havde været hos blomsterhandleren tidligt i morges og købt en fin buket og desuden havde "Sofia" købt sådan et "smykkestativ" til mig, som jeg havde ønsket mig... så det var dejligt at vågne op til. Manden havde været så opsat på at overraske mig, at han - for ikke at vække mig - var kravlet ind af et af vinduerne med blomster, gave und alles, da han i sin hast havde glemt at få nøglerne til huset med da han fes ud af døren

Anmeld

9. maj 2011

Mettemus

PeruBaby skriver:

Her går man vildt meget op i mors dag! Min mand havde været hos blomsterhandleren tidligt i morges og købt en fin buket og desuden havde "Sofia" købt sådan et "smykkestativ" til mig, som jeg havde ønsket mig... så det var dejligt at vågne op til. Manden havde været så opsat på at overraske mig, at han - for ikke at vække mig - var kravlet ind af et af vinduerne med blomster, gave und alles, da han i sin hast havde glemt at få nøglerne til huset med da han fes ud af døren

Hahahaha! Det kalder jeg en ihærdig mand! Hvor skønt med sådan en... tillykke med ham og mors dag

Anmeld

9. maj 2011

CA

PeruBaby skriver:

He he! Hvor sødt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.