Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexander og Max kan jeg godt li, men de andre er ikke lige mig men jeg håber da at i bliver enige og finder det helt rigtige navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Af de 5 navne kan jeg Bedst lide Max
Jeg har stemt Max, kommer til at tænke på Maximus fra filmen "Gladiator", en stærk (psykisk og fysisk), selvsikker, strategisk og loyal mand
Alexander
syntes siggi ligner et pigenavn....
ved godt det ikke er på jeres liste, men hvad med MADS?
eller MADDOX?
Jose og emils mor skriver: Hej Alle, Håber I kan hjælpe os lidt nærmere et navn. Jeg er nu 40+5, og vi er stadig død uenige om navnet til lillemanden. Så selvom jeg er en af dem som er fortaler for ikke at spørge andre hvad de syntes om navnet til barnet - må jeg selv ty til denne måde at (måske) komme nærmere et navn. Vi er som sagt vildt uenige, men er dog kommet frem til disse 5 navne. Så stem gerne - så kan det være at det kan hjælpe os på vej.
Hej Alle,
Håber I kan hjælpe os lidt nærmere et navn.
Jeg er nu 40+5, og vi er stadig død uenige om navnet til lillemanden. Så selvom jeg er en af dem som er fortaler for ikke at spørge andre hvad de syntes om navnet til barnet - må jeg selv ty til denne måde at (måske) komme nærmere et navn.
Vi er som sagt vildt uenige, men er dog kommet frem til disse 5 navne.
Så stem gerne - så kan det være at det kan hjælpe os på vej.
Helt klar MAx min søn hedder Max Emil og der er jo ikke så mange der hedder MAx
Helt klart Alexander, har selv en af slagsen og han er den mest fantastiske dreng, lyshåret med brune øjne og de frækkeste smilehuller. Og en værre festabe.
Man kan kun syntes om sådan en frisk dreng.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128