er så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

så er der da lige trænet i 11 dage og har smit 7,3 kilo siden start det går super godt jeg er blevet helt afhening af at træne og og træner mellem 2 og 3 timer og helst hverdag har kun haft 2 dage fri siden start...

jeg nyder det mere end noget sinde mit lille fri sted og så forbrander jheg mellem 1200 og 2000 cl imens jeg er der super lækkert og hvor føler jeg mig glad i dag

jeg ER lige blevet målt i cm omkring kroppen og øv det så skidt ud men nu er jeg i gang (SKAL LIGE SIGES DET ER FØRSTE GANG JEG ER BLEVET MÅLT)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Betteisen

Super flot. Har du smidt 7,3 kg på de 11 dage du har trænet??? For så må jeg sku igang med at træne også

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Super flot. Har du smidt 7,3 kg på de 11 dage du har trænet??? For så må jeg sku igang med at træne også

ja i de 11 dage jeg har trænet har jeg tabt 7,3 kilo men jeg træner også meget noget vil sige for meget jeg fedt forbrander mellem 1½ til 2 timer og sveder rigtig meget står ikke bare og hygger og så forbrander jeg mellem 1200 og 2000 cl.. og indtager max 600 cå skal man jo tabe sig

Anmeld

9. maj 2011

LLN

Anonym skriver:

så er der da lige trænet i 11 dage og har smit 7,3 kilo siden start det går super godt jeg er blevet helt afhening af at træne og og træner mellem 2 og 3 timer og helst hverdag har kun haft 2 dage fri siden start...

jeg nyder det mere end noget sinde mit lille fri sted og så forbrander jheg mellem 1200 og 2000 cl imens jeg er der super lækkert og hvor føler jeg mig glad i dag

jeg ER lige blevet målt i cm omkring kroppen og øv det så skidt ud men nu er jeg i gang (SKAL LIGE SIGES DET ER FØRSTE GANG JEG ER BLEVET MÅLT)

Tillykke med vægttabet, men pas nu på dit helbred, det lyder ikke til at være den sundeste måde du gør det på.

Anmeld

9. maj 2011

Den lykkelige

Stort tillykke med det..  Super flot vægttab.. men jeg har læst et sted at man skal have mindst 1000 kcal for at kunne få nok næring til at der er til kroppens organer osv.. Og du træner jo vildt meget.. så du måske i "underskud" af kcal ca 3000-4000 kcal.. det selvfølgelig godt for dit vægttab.. men pas på du ikke bliver ødelagt af det.. kroppen skal jo have sin brændstof.. Held og lykke med det forsat..

Anmeld

9. maj 2011

Betteisen

Anonym skriver:

ja i de 11 dage jeg har trænet har jeg tabt 7,3 kilo men jeg træner også meget noget vil sige for meget jeg fedt forbrander mellem 1½ til 2 timer og sveder rigtig meget står ikke bare og hygger og så forbrander jeg mellem 1200 og 2000 cl.. og indtager max 600 cå skal man jo tabe sig

600 kcal dagligt??? Det er vist ikke helt sundt. Jeg håber du tænker dig godt om før du fortsætter på den måde.

Men vægttabet er flot... havde dog håbet det var sundhedsmæssigt forsvarligt.

Pøj pøj med det hele

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

600 kcal dagligt??? Det er vist ikke helt sundt. Jeg håber du tænker dig godt om før du fortsætter på den måde.

Men vægttabet er flot... havde dog håbet det var sundhedsmæssigt forsvarligt.

Pøj pøj med det hele

det er forsvarlig det jeg gør jeg drikker noget ved siden af for at være sikker på jeg får de protiner jeg skal have for at kunne følge med jeg spiser det samme som før hen nesten bare sundt..

nej er du klar over hvor meget gront man enlig kan spise på 600 cl.

nu får jeg også kød om aften og spiser også rugbrød men mange grønsager 

Anmeld

9. maj 2011

Betteisen

Anonym skriver:

det er forsvarlig det jeg gør jeg drikker noget ved siden af for at være sikker på jeg får de protiner jeg skal have for at kunne følge med jeg spiser det samme som før hen nesten bare sundt..

nej er du klar over hvor meget gront man enlig kan spise på 600 cl.

nu får jeg også kød om aften og spiser også rugbrød men mange grønsager 

Hej igen.

Selvom du spiser meget grønt vil jeg alligevel mene at 600kcal er for lidt om dagen. Dit stofskifte bliver f..ked helt op og det kan tage laaaang tid, at få styr på igen. Og ja proteiner skal der til ... ellers taber du muskelmasse... og med al den træning bør du jo have et indtag af kcal der svarer dertil (tænker 3000 kcal dagligt).

Jeg håber bare ikke du ryger ud i noget uha med din måde at tabe dig på.

MVH

Louise

Ps: tjek lige linket

http://www.gomotion.dk/html/artikler/beregnditenergiforbrug.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.