Navn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn synes i bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.584 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

lycly

Min kæreste og jeg venter en pige om ca 2 måneder og har tænkt på et par navne , men vi kan ikke helt beslutte os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

sarahb

Emily, for det er det mest specielle. Er slet ikk til typiske navne, så det er ren og skær min grund.

Anmeld

8. maj 2011

LenaJohansen

Julia

Det er ikke tit man høre det

Anmeld

8. maj 2011

lycly

Jeg er ikke til de sådan meget specielle og selvopfundne navne nærmest, men det skal heller ikke være noget som ALLE hedder . Hvis i har andre forslag, så skriv dem endelig

Anmeld

8. maj 2011

.....

Luna F. skriver:

Min kæreste og jeg venter en pige om ca 2 måneder og har tænkt på et par navne , men vi kan ikke helt beslutte os 

Julia eller Emily . Ellers så har jeg et hav af pigenavne som forslag , men det er jo efter om man kan lide danske navne osv

Anmeld

8. maj 2011

B&J

emily

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

Julia

Synes Kirstine er for gammelt, Emily for engelsk og Emma for almindeligt

Anmeld

8. maj 2011

lycly

Mut skriver:

Julia eller Emily . Ellers så har jeg et hav af pigenavne som forslag , men det er jo efter om man kan lide danske navne osv

Jeg kan godt lide danske navne, ikke navne som udtales engelsk eller som lyder som noget man selv har fundet på Men heller ikke gamle navne som fx Esther, Ingrid osv. Det er slet ikke mig, selvom jeg godt ved det er meget moderne :-) Kom gerne med nogle af dine forslag ? Synes jeg er kørt meget død i det med navne, mangler et navn som bare siger WOW det skal hun hedde

Anmeld

8. maj 2011

.....

Luna F. skriver:

Jeg kan godt lide danske navne, ikke navne som udtales engelsk eller som lyder som noget man selv har fundet på Men heller ikke gamle navne som fx Esther, Ingrid osv. Det er slet ikke mig, selvom jeg godt ved det er meget moderne :-) Kom gerne med nogle af dine forslag ? Synes jeg er kørt meget død i det med navne, mangler et navn som bare siger WOW det skal hun hedde

Puha, så ved jeg det desværre ikke. Er nemlig selv helt vild med udenlandske navne . Er nu heller ikke selv til de gammeldags navne, overhovedet. De er ikke min smag, og så er jeg nu ligeglad med om de er moderne, jeg synes de er mindre pæne, kan man godt sige. Sorry til dem der kan lide de navne..

Anmeld

8. maj 2011

.....

http://www.baby-navne.dk/pigenavne/a.html

Prøv at kigge her - Der er et udvalg af forskellige pigenavne, sat i alfabetisk orden. Ved ikke hvorfor, men pludselig kom jeg til at tænke på navnet "Carolina" , haha. Det er da mere specielt end Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.