Jeres bedste opskrifter (Kagebund og mousse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Ranarupta

Hej kagerkoner og andet godtfolk, 

Jeg søger en fantastisk opskrift på en lys kage, der kan bruges som kagebunde i en lagkage med fondant og hele gøjemøget.

Det behøver altså ikke at være deciderede kagebunde, da jeg synes, at de har tendens til at blive for lette.
Jeg vil gerne have noget med gods i.

Og så leder jeg efter en opskrift på en MØRK chokolademousse. 
Jeg plejer at lave chokoladecremen med smeltet lys chokolade og flødeskum, men vil gerne prøve en rigtig mousse (med mørk chokolade, så det ikke bliver for sødt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

AndreasMor84

Ranarupta skriver:

Hej kagerkoner og andet godtfolk, 

Jeg søger en fantastisk opskrift på en lys kage, der kan bruges som kagebunde i en lagkage med fondant og hele gøjemøget.

Det behøver altså ikke at være deciderede kagebunde, da jeg synes, at de har tendens til at blive for lette.
Jeg vil gerne have noget med gods i.

Og så leder jeg efter en opskrift på en MØRK chokolademousse. 
Jeg plejer at lave chokoladecremen med smeltet lys chokolade og flødeskum, men vil gerne prøve en rigtig mousse (med mørk chokolade, så det ikke bliver for sødt).

Vil varmt anbefale Mette B's Mørk trøffelcreme.. den er virkelig god og slet ikke sød Du kan finde den på hendes side på dr.

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Solstråle2011 skriver:

Vil varmt anbefale Mette B's Mørk trøffelcreme.. den er virkelig god og slet ikke sød Du kan finde den på hendes side på dr.

Tak.

Kan det passe, at den ikke skal piskes? 

Anmeld

8. maj 2011

lukasmor

Jeg følger lige med her

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

Ranarupta skriver:

Tak.

Kan det passe, at den ikke skal piskes? 

Piskes? Altså den skal ikke piskes op ligesom andre chokoladecremer med fløde og chokolade, hvis det er dét du spørger om

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Solstråle2011 skriver:

Piskes? Altså den skal ikke piskes op ligesom andre chokoladecremer med fløde og chokolade, hvis det er dét du spørger om

Det var lige dét, jeg spurgte om

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.