Pose/tullebukser * NYE * Opdateret indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. maj 2011

JustAnotherName

bullerbassen skriver:

Lige et model billede mere af Kama skønne tvillinger

Århhh, hvor er de søde i deres fine bukser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

bullerbassen

JustAnotherName skriver:

Århhh, hvor er de søde i deres fine bukser  

ja de er super fine - søde unger  

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Vil da lige vise dig et par så  som jeg har syet til henri84

Så du kan se dem færdige

de er bare SÅ fede!!!!! *savle savle*

Jeg bliver nødt til at have sådan nogen til hende.. men kan først blive næste måned

finder du ikke lidt flere fede stoffer frem til junkien her!? så kan jeg bestille nogle stykker igen næste gang (får jo ikke lavet dem selv )

knus

Anmeld

10. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

de er bare SÅ fede!!!!! *savle savle*

Jeg bliver nødt til at have sådan nogen til hende.. men kan først blive næste måned

finder du ikke lidt flere fede stoffer frem til junkien her!? så kan jeg bestille nogle stykker igen næste gang (får jo ikke lavet dem selv )

knus

Thi thi - jo jamen der kommer jo hele tiden nyt til .... Falder jo over nået ny hver gang jeg køber stof ...

Hvad kan du lide så skal jeg kikker efter det, skal ned og hente mere stof i morgen  hvis du har nogle speciale ønsker / farver..

Kan sagtens lave dem til jer i næste måned - ingen problemer

Jo du skal da bare igang så skal jeg nok være support / hotline

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Thi thi - jo jamen der kommer jo hele tiden nyt til .... Falder jo over nået ny hver gang jeg køber stof ...

Hvad kan du lide så skal jeg kikker efter det, skal ned og hente mere stof i morgen  hvis du har nogle speciale ønsker / farver..

Kan sagtens lave dem til jer i næste måned - ingen problemer

Jo du skal da bare igang så skal jeg nok være support / hotline

der må gerne være pang på!!! ikke så vild med ugler (synes de er lidt uhyggelige)

og ja, jeg skal nok få lavet nogen på et tidspunkt

Anmeld

11. maj 2011

mama09

bullerbassen skriver:

Hmm altså vil sige uglerne ( de mørke ) er brune og baggrunden er grøn & så de lilla ugler ...

nåå så er jeg farveblind hehe kigger lige på det når jeg kommer hjem igen senere så

Anmeld

11. maj 2011

bullerbassen

mama09 skriver:

nåå så er jeg farveblind hehe kigger lige på det når jeg kommer hjem igen senere så

Ej det kan være svært og se - skulle også kikke flere gange for at vurdere farven.

Anmeld

11. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

der må gerne være pang på!!! ikke så vild med ugler (synes de er lidt uhyggelige)

og ja, jeg skal nok få lavet nogen på et tidspunkt

Der er jo dem med pingviner - syntes det er super fede i farverne - kikker der nede i dag hvad der er

Anmeld

11. maj 2011

Den lykkelige

Så har jeg modtaget mine to  og de er bare SÅÅÅÅ fine   og de passer lille fisen perfekt!!! Tusind tak for handlen..  Skal helt sikkert købe flere af dig i fremtiden  

Anmeld

11. maj 2011

spj

bullerbassen skriver:

ja det er super søde ... jamen jeg er her også næste månede hi hi ... håber du bliver tilfreds med pakken som kommer i morgen

Så kan du jo altid bestille igen

Jeg skal helt sikkert bestille hos dig igen. Sidder og venter og venter på, at posten kommer. Er så spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.