hvad må man ikke spise ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Moar2011

heei friske damer

ved i hvad man skal undgå at spise når man ammer? ..

og bettemand har fået en masse røde knopper i ansigtet, homon knopper, er der på nogen måde man kan få dem væk på ? eller gør så de ikk kommer ?

knus familien på 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

sarahb

jeg spiste alt som jeg også spiste da jeg var gravid. Gik ikke uden om fx chili da jeg elsker meget chili osv og han har aldrig brokket sig over mælken. Hmm hormon knopper går væk af sig selv og man skal ikke gøre noget ved dem..

Anmeld

7. maj 2011

Davidsen87

De går væk af sig selv, jeg fik afvide af min SP at der ik er noget at høre

Anmeld

7. maj 2011

Moar2011

okey, tak for jeres svar  - altid dejligt ..

Anmeld

7. maj 2011

Miss T

Hormonknopperne går væk af sig selv. Du kan da bare spise alt, men hold øje med hans reaktion, får han mavekneb, så tænk over, hvad du har spist.

Jeg har under begge mine ammeperioder spist alt, men sidste gang var der lige en enkelt dag jeg fik lidt for meget chili og der fik hun altså ondt i maven, så det var ris til egen røv.!

Anmeld

9. maj 2011

MortilCilas

Babyklar skriver:

heei friske damer

ved i hvad man skal undgå at spise når man ammer? ..

og bettemand har fået en masse røde knopper i ansigtet, homon knopper, er der på nogen måde man kan få dem væk på ? eller gør så de ikk kommer ?

knus familien på 3

Spis ikke jordbær og vindruer. Jeg spiste knapt et ½ jordbær, og det var sådan at lillemanden havde rød numse, dårlig mavse og pjevset, dagen efter. Vindruer tør jeg ikke selv at prøve, løg, karry, stærk mad, samt krydderier, tomater, hvidløg. ( og skal lige siges, jeg elsked tomater og vindruer under graviditetn ) 
Men som min sundhedsplejerske sagde, man kan spise sig stille og roligt op. Og nogle børn kan tåle alt, andre kan ikke.  Min søn er en af dem der ikke kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.