Min Baby Pige (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Tropez

Åhhh jeg er så lykkelig idag.

Vi havde bestilt en køn scanning, fordi de ikke var helt sikre på at det var en pige til MD scanning, og nu ville vi være helt sikre da folk har købt meget pigetøj til os, og jo det er en PIGE, den er helt sikker ingen tvivl, og vi fik hende også at se i 3D, hvilket vi ikke havde bestilt, men fik fik det hele 3D på skærmen og billederne med hjem, 2 meter scanningsbilleder for 450kr, det er godt givet ud, og så fik jeg min mistanke bekræftet om at hun er en stor baby.

Hun vejer 1378 g, så hun svarer til en baby der er en uge ældre end hun er, så hun må da siges at trives i mavsen på mig, og så står hun med hovedet ned allerede.

Nå men her er det lille vidunder så 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Vi havde bestilt en køn scanning, fordi de ikke var helt sikre på at det var en pige til MD scanning, og nu ville vi være helt sikre da folk har købt meget pigetøj til os, og jo det er en PIGE, den er helt sikker ingen tvivl, og vi fik hende også at se i 3D, hvilket vi ikke havde bestilt, men fik fik det hele 3D på skærmen og billederne med hjem, 2 meter scanningsbilleder for 450kr, det er godt givet ud, og så fik jeg min mistanke bekræftet om at hun er en stor baby.

Hun vejer 1378 g, så hun svarer til en baby der er en uge ældre end hun er, så hun må da siges at trives i mavsen på mig, og så står hun med hovedet ned allerede.

EJ SØDE!!!! HVOR ER HUN BARE FIIIIIIIN!!!!!!!!!!

Lene

Anmeld

7. maj 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

EJ SØDE!!!! HVOR ER HUN BARE FIIIIIIIN!!!!!!!!!!

Lene

Mange tak søde, jeg er altså osse bare helt forelsket i hende 

Anmeld

7. maj 2011

benthe :-)

Tropez skriver:

hvor er hun fin
benthe

Anmeld

7. maj 2011

Tropez

benthe :-) skriver:

hvor er hun fin
benthe

Mange tak skal du have 

Anmeld

10. maj 2011

Janni.

Hun ser da fin ud, altid dejligt at se de små igen. Skanninger er nu det bedste 

Anmeld

10. maj 2011

Tropez

Janni. skriver:

Hun ser da fin ud, altid dejligt at se de små igen. Skanninger er nu det bedste 

Mange tak, ja scanninger er bare dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.