2 dage med feber og tænder på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

CiSo

Min lille dreng ( 6 mdr.) har nu haft feber i 2 dage og jeg ved der er tænder på vej.. Der er kommet en lille hvid skygge frem i undermunden.

Men kan det påvirke ham så meget, at han har feber i 2 dage?? Eller er det noget andet, der giver ham feber.. Syntes bare det er meget feber for en enkelt lille tand,  særligt når man tænker på alle de tænder han skal ende med at have.

Der er ikke andet i vejen en feber og så er han meget pylret. 

Så har i oplevet, at tænder kan give flere dages feber eller? Kom med jeres erfaringer piger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

kamtok

CiSo skriver:

Min lille dreng ( 6 mdr.) har nu haft feber i 2 dage og jeg ved der er tænder på vej.. Der er kommet en lille hvid skygge frem i undermunden.

Men kan det påvirke ham så meget, at han har feber i 2 dage?? Eller er det noget andet, der giver ham feber.. Syntes bare det er meget feber for en enkelt lille tand,  særligt når man tænker på alle de tænder han skal ende med at have.

Der er ikke andet i vejen en feber og så er han meget pylret. 

Så har i oplevet, at tænder kan give flere dages feber eller? Kom med jeres erfaringer piger. 

Iflg. de kloge mennesker (læger og sp'er) skyldes det ikke tandfrembrud, hvis temperaturen er over 38 grader i mere end 1 døgn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.