Ekstra scanning :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

meem

Ihjj det er lidt træls det her...

Var til JM i onsdags, og alt så bare så fint ud... meen da hun så skal skønne vægten på grønærten får hun problemer, jeg har mange plukveer stort set hele tiden og ikke nok med det finder hun så ud af at jeg har MEGET fostervand. Hun vurderer derfor jeg skal til en ekstra scanning og finde ud af om der er for meget eller bare lige i overkanten..

Ikke nok med det skal de også scanne blære m.m. på den lille så de er sikre på der ikke er nogle forsnævringer... Og da vi jo har valgt ikke at vide kønnet denne gang, er det da liidt træls at man 3 uger før fødslen nok ikke kan undgå at se det...

Men anyways, det bliver jo suuper dejligt at se den lille igen, nu har vi jo ikke set den siden uge 20...

Nok piveri fra min side Håber i alle gravide trives, og jer der har født (slet ikke misundelig ) nyder jeres dejlige unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Line Højdal

Øv øv... Jeg håber på at alt er fint og at de er forstående nok til at holde kønnet hemmeligt for jer!!

Krydser fingre for at du bare har meget fostervand og at det bliver en ren "hygge-scanning"

Line - som i øvrigt nyder sin fuldkommen vidunderlige lille søn

Anmeld

7. maj 2011

meem

Pipkukkeren skriver:

Øv øv... Jeg håber på at alt er fint og at de er forstående nok til at holde kønnet hemmeligt for jer!!

Krydser fingre for at du bare har meget fostervand og at det bliver en ren "hygge-scanning"

Line - som i øvrigt nyder sin fuldkommen vidunderlige lille søn

Satser på det hele er som det skal være

Snakkede med min JM om det og hun fortalte at hvis de fandt noget ville det ikke være noget der gav varige mén

Men håber godt nok heller ikke vi kommer til at se kønnet på den lille, det ville da være bare lidt trist når vi nu har holdt den så godt kørende i snart 38 uger

Og et kææmpe tillykke med din lille supermand !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.