Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så fik Liam prøvet hans SUPER FLOTTE bukser!
Super service, er vikelig ovenud tilfreds! Der kommer MANGE flere bestillinger herfra
bullerbassen skriver: Velour bukser str 74/80 NU 75 pp
Velour bukser str 74/80
NU 75 pp
Dem vil jeg meget gerne købe... er mega glad for dem jeg allerede har....
Så fik Liam prøvet hans SUPER FLOTTE bukser! Super service, er vikelig ovenud tilfreds! Der kommer MANGE flere bestillinger herfra
Hej Line
Hvor er han bare skøn så fin .Dejligt han kunne passe bukserne. SKØNT.
Du skal være mere end velkommen til at bestille igen ....
Line&Liam&Lillebror skriver: Så fik Liam prøvet hans SUPER FLOTTE bukser! Super service, er vikelig ovenud tilfreds! Der kommer MANGE flere bestillinger herfra
Mine store drenge sidder lige og kikker med og siger : Åh hvor er han SØØØDDDD
Mathias Villads skriver: Dem vil jeg meget gerne købe... er mega glad for dem jeg allerede har....
super pakker dem til dig sender du en pb
bullerbassen skriver: Mine store drenge sidder lige og kikker med og siger : Åh hvor er han SØØØDDDD
Fnis! Det er skindet der bedrager, han er en bølle Ej han er mors søde dejlige charmebøf
Du kan tro der ruller bestillinger ind til d. 1 De passede bare perfekt! Han pejer på dem hele tiden og siger fuuuuugl!
Line&Liam&Lillebror skriver: Fnis! Det er skindet der bedrager, han er en bølle Ej han er mors søde dejlige charmebøf Du kan tro der ruller bestillinger ind til d. 1 De passede bare perfekt! Han pejer på dem hele tiden og siger fuuuuugl!
Ha ha det kender vi alt til vi har holdt fødselsdag for familien idag ( for drengene ) og alle ungerne sidder og leger på gulvet med Silas's duplo lego. Vores kusine på 3 sidder med en bil som Silas tar fra hende. Jeg giver hende den tilbage og Silas går helt amok . Bliver så tosset at han smider rundt med bilerne altså . Han forvandler sig fra en engel til en djævel på 2 sek...
Du skriver bare igen - så finder jeg maskinerriet frem igen
Men skønt det ser han altså ud Har lavet nogle med traktor til Silas så går han også rundt og pejer på bukserne og siger Traktoooooooor.. De ski skønne de kære unger
bullerbassen skriver: Ha ha det kender vi alt til vi har holdt fødselsdag for familien idag ( for drengene ) og alle ungerne sidder og leger på gulvet med Silas's duplo lego. Vores kusine på 3 sidder med en bil som Silas tar fra hende. Jeg giver hende den tilbage og Silas går helt amok . Bliver så tosset at han smider rundt med bilerne altså . Han forvandler sig fra en engel til en djævel på 2 sek... Du skriver bare igen - så finder jeg maskinerriet frem igen
Det senarie kender jeg alt for godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128