"Svangerskabsforgiftning og akupunktur"
Hej Tine
Jeg er i 25. uge og har svangerskabsforgiftning. Er der noget at vinde ved akupunktur? Er der mulighed for at holde svangerskabsforgiftningen nede, så den ikke udvikler sig yderligere?
Mange venlige hilsener
Den anonyme
Tines svar
Kære Du.
Jeg må starte med at sige, at jeg har ikke selv haft en patient med svangerskabsforgiftning, så jeg har ingen praktsik erfaring.
Men derfor kan jeg godt svare dig alligevel.
En akupunktør vil behandle det der er. Altså i dit tilfælde: højt blødtryk, ødemer, støtte dine nyrer, lever, skabe god balance i din krop, give dig ro osv.
På samme vis kan man via akupunktur, behandle folk der har symptomer men ingen diagnose. Vi finder sammenhængen eler behandler ud fra det billede der gives.
Jeg vil sige at det er værd for dig at prøve. Behandlingen er uden bivirkninger og hvad er alternativet?
Rigtig god bedring.
Tine Sofia
Akupunktur bruges verden over når et par gerne vil have børn. Men også i graviditeten til fx at dæmpe kvalme, i forbindelse med bækkenløsning, til at fremme veer eller til at vende et foster. Akupunktur er særdeles effektivt til børn med eksem, kolik osv. Tine arbejder også med andre patienter end kommende forældre i hendes klinik der ligger i Nordsjælland.
Se Tines hjemmeside: Klinik-lyspunkt.dk
Anmeld