Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jesus da

Det var skisme mange

Jeg havde en vild ungdom uden nogle rigtige forhold. Mest varede de mellem et par dage og et par uger. (og så en hel del one-night stands)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym

Været sammen med... Er det samleje, eller gælder oralsex eller kun kysseri også?

Hvis det kun gælder samleje, så har jeg været sammen med 22, og er 32 år  Puh, synes det lyder af mange...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde en vild ungdom uden nogle rigtige forhold. Mest varede de mellem et par dage og et par uger. (og så en hel del one-night stands)

Der skal være plads til alle, så pyt med tallet Er sikker på at du er en skøn kvinde alligevel

Anmeld

7. maj 2011

Carina1977

Jeg er 34 år, og jeg har været sammen med 7

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jer er 32 og har været sammen med 7, de 3 af dem har jeg været i forhold med i henholdsvis 7, 5 og 3 år

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 23 år og har været sammen med 2

Same here 

Er dog stadig sammen med nr 2 

Anmeld

7. maj 2011

mortilflere

Rigtigt samleje 2 , og jeg bor på 21 år sammen med nr 2 i nu

jeg er 38 år  , og kom fra et længere varen forhold ...

Anmeld

7. maj 2011

Lunae

Jeg er 24 og har haft sex med fem! Jeg har haft fast kæreste siden jeg var 17, så de første 4 var fra 8-10 klasse! Jeg er glad for, at jeg ikke har været sammen med flere - forstår ikke rigtig driften i at gå i byen og have one Night stands og sådan noget - der er jeg sgu nok lidt gammeldags

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Puha har ikke tal på det mere er 22 Men ved at det er mange.. Og så kan folk sådan set blive nok så underlige i hovedet.. Det rører mig ikk Der har været en del one nighters, små kæresterier samt 3kanter, gangbang og en helvedes masse piger Så tjaeh jeg nyder livet og gider ikk holde mig tilbage fordi at der er nogen der har en uskreven regel om hvor mange man "må" gå i seng med..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Er 24 og har været sammen med 5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.