Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Anonym

28 år og har været sammen med omkring 15, plus minus et par stykker vil jeg tro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anonym

18 år og har været sammen med 8 og nr.8 har jeg været kæreste med de sidste 2 år.

Anmeld

9. maj 2011

betski

Anonym skriver:

Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!

- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)

Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21

Øhh jamen det er da ikke noget jeg længere holder regnskab med. Kan huske jeg i starten skrev ned, når jeg havde været sammen med en  Men det gør jeg nu ikke længere. Så kan ikke sige, hvor mange jeg har været sammen med.

Anmeld

9. maj 2011

samantha1986

Jeg er 25 og har været sammen med tre. De to af dem var kærester med mig og den tredje var bare en enkelt gang

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!

- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)

Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21

Bliver 24 på mandag jeg har været sammen med 3

Anmeld

9. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg er 26 og hvad jeg lige kan tælle sammen bliver det 12 med min nuværende mand... Men garanterer ikke at der ikke er smuttet en enkelt eller to i svinget ;0) jeg har været seksuelt aktiv i ca 12 år, så en om året er vel ikke galt, haha. Har nu aldrig gået så meget op i antallet af mænd, for mig har det 'bare' skulle føles rigtigt... Må dog indrømme at jeg ofte har været misundelig på de af mine veninder der bare har kunnet gå i byen og komme hjem med en fed seksuel oplevelse... Det har aldrig ligget til mig, kan simpelthen ikke blive tændt på krop alene :0(

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

jeg er 29 og har været sammen med 5

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

Jeg er 21 år, og har nok været sammen med 22,... Havde en vild tid fra jeg var 17 til 19 år.. Har nu været sammen med min kæreste i snart 3 år..  

Fotryder da nogen gange de valg jeg har taget.. men tænker bare at det var noget i mit liv, som der skal glemmes.. Men har gjort mig til den person jeg er idag.

Heldigvis meget trofast og elsker min kæreste over alt på jorden.

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

Er 23 og min mand blev den 5. og sidste

Anmeld

9. maj 2011

annec

Jeg er 19år, som jeg faktisk fylder i dag og har været sammen med 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.