Tåneglen er faldet af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Cris

Eller hvad man nu siger det    For lidt over en uge siden har den lillle haft en lille uheld udenfor og tåneglen kom til skade. Lægen sagde, at vi ikke skulle gøre noget ved det, med mindre vi kunne se, at der var betændelse på vej. I dag har han hygget lidt længere i bad og der jeg tørrede ham så jeg, at tåneglen sad fast kun på en lille bitte tråd, som jeg klippede af.

Er der nogle, som har oplevet noget lignende? Det ser ikke som om det gør ondt på ham overhovedet, han siger ikke noget (han er 1&frac12. Men kommer der en ny negle ud igen eller bliver det bare sådan nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

FrkDitte

Hejsa,

Nu har jeg godt nok ingen børn, men det der med at miste tåneglen har jeg prøvet flere gange...(har spillet fodbold i maaaange år) og den gror ud igen... jeg gætter på at samme sker ved små børn

Knus D.

Anmeld

6. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis negleroden ikke er beskadiget så gror den ud igen

men hvis lægen ikke har villet pille ved den så er negleroden højst sandsynligt intakt...

min fætter mistede en negl på fingreren da han var lille pga uheld med et fald på en trappe og en dør der åbnede indad... han har alle sine negle idag...

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

Cris skriver:

Eller hvad man nu siger det    For lidt over en uge siden har den lillle haft en lille uheld udenfor og tåneglen kom til skade. Lægen sagde, at vi ikke skulle gøre noget ved det, med mindre vi kunne se, at der var betændelse på vej. I dag har han hygget lidt længere i bad og der jeg tørrede ham så jeg, at tåneglen sad fast kun på en lille bitte tråd, som jeg klippede af.

Er der nogle, som har oplevet noget lignende? Det ser ikke som om det gør ondt på ham overhovedet, han siger ikke noget (han er 1&frac12. Men kommer der en ny negle ud igen eller bliver det bare sådan nu?

hvad er det???

Anmeld

16. maj 2011

Solstrålen

Min datter klemte sin finger i en dør for 1 års tid siden.

Neglen endte osse med at falde af men der er vokset en ny ud. (Havde faktisk helt glemt det )

Man kan ikke se det idag og jeg tror ikke at det er noget der gjorde ondt på hende  (Lige bortset fra dengang døren smækkede)

Anmeld

16. maj 2011

Cris

Tak for jeres svar... Det er rigtigt nok, at det ser meget fint og tør ud, selv om der ikke er nogen negl. Og der er ingen tegn, at det gør ondt! Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.