Når man er træt eller stresset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

katrineoerum

Jeg er temmelig god til at holde en slankekur. Før vi fik børn tabte jeg 16 kilo på nogen mdr. uden problemer men efter vi ha fåret børn støder jeg gentagende gange på det samme problem. Hvis jeg har en dag hvor jeg er træt eller stresset så ryger kuren ud til højre fordi jeg ikke kan overkomme at skulle tænke over hvad jeg skal spise.

Hvad gør i. Er der nogen her inde som støder ind i samme problem og hvordan undgår i at falde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

katrineoerum skriver:

Jeg er temmelig god til at holde en slankekur. Før vi fik børn tabte jeg 16 kilo på nogen mdr. uden problemer men efter vi ha fåret børn støder jeg gentagende gange på det samme problem. Hvis jeg har en dag hvor jeg er træt eller stresset så ryger kuren ud til højre fordi jeg ikke kan overkomme at skulle tænke over hvad jeg skal spise.

Hvad gør i. Er der nogen her inde som støder ind i samme problem og hvordan undgår i at falde i?

Ja det...og det er sådan det er at hvis man ikke sover nok så tager man på eller lettere på...jeg er alene med mine tre unger og læser til eksamen her på 4 md. og jeg har snuppet 5 kg på ... og jeg har altså holdt mit vægttab i 8 år ellers.. dengang tabte jeg dog 30 kg...men jeg kan slet ikke få tabt de her skide kilo når jeg er stresset og træt..

Anmeld

6. maj 2011

katrineoerum

Eva. skriver:

Ja det...og det er sådan det er at hvis man ikke sover nok så tager man på eller lettere på...jeg er alene med mine tre unger og læser til eksamen her på 4 md. og jeg har snuppet 5 kg på ... og jeg har altså holdt mit vægttab i 8 år ellers.. dengang tabte jeg dog 30 kg...men jeg kan slet ikke få tabt de her skide kilo når jeg er stresset og træt..

okay det lyder ret hårdt jeg er ikke alene med mine uger men arbejder fuld tid og læser HD så jeg er også ofte totalt smadret.

Anmeld

6. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Enige med Eva...

Kender også alt til det... smed 30 kilo inden jeg blev gravid og det var nemt, men jeg kan bare ikke pt.. jeg har slidt for de 3 kilo, som er smidt, da jeg har været meget stresset til tider... Når man har haft det temmelig hårdt, så "belønner" jeg mig desværre med et stykke ckokolade, men man burde jo tage noget sundt.. Jeg vil så gerne have smidt de sidste 8 kilo inden sommeren... mon jeg når det inden juli... tror det ikke, men bare 5 kilo ville være skønt, så kigger lige med, hvis nogen kan hemmeligheden...

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

katrineoerum skriver:

okay det lyder ret hårdt jeg er ikke alene med mine uger men arbejder fuld tid og læser HD så jeg er også ofte totalt smadret.

Jeg synes i hvert fald det er stressende--nu har jeg haft den lille hjemme i 1½ md. fordi han har allergi og ikke kan tåle at komme ud, så det begrænser mulighederne for at læse, men det skal bare gå...men overskud til at tabe mig er der ikke lige nu...men det kommer.. og det gør det også for dig..

Anmeld

6. maj 2011

Ciss

Det der kender jeg også!

Alt for lidt søvn + stress i hverdagen = vanskeligt at holde vægten.

Jeg er nødt til at have lidt overskud for at klare det. Ellers ender jeg hurtigt op i "må have noget i maven NU for at klare resten af dagen". Da bliver det hurtigt til en masse mellemmåltider/chokolade/kiks osv i et slags desperat forsøg på at holde energien oppe. (somom det egentlig virker....det eneste som virkelig virker er jo søvn og ro)

Jeg prøver at modvirke det med et glas iskoldt vand + begrænset tilgang til ukontrolleret spisning. (Ingen kiks i skrivebordsskuffen f eks) Nogen gange virker det.... Nogen gange falder jeg i....

Anmeld

7. maj 2011

katrineoerum

Mathias Villads skriver:

Enige med Eva...

Kender også alt til det... smed 30 kilo inden jeg blev gravid og det var nemt, men jeg kan bare ikke pt.. jeg har slidt for de 3 kilo, som er smidt, da jeg har været meget stresset til tider... Når man har haft det temmelig hårdt, så "belønner" jeg mig desværre med et stykke ckokolade, men man burde jo tage noget sundt.. Jeg vil så gerne have smidt de sidste 8 kilo inden sommeren... mon jeg når det inden juli... tror det ikke, men bare 5 kilo ville være skønt, så kigger lige med, hvis nogen kan hemmeligheden...

Ja jeg beløner også mig selv med chokolade når jeg har lidt selv medlidenhed :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.