Sandkasse søges (gerne i træ, men ikke et must)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
952 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Kristine

Hej, jeg søger en sandkasse, da vi mangler en til lillemanden i haven her til sommer. Måske der er nogen der har en stående som i ikke længere bruger, så vil vi gerne købe. Men kun på sjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Tip!

De fåes ofte i jem og fiks til billige penge...

Anmeld

6. maj 2011

Worldwide

I kvickly i næste uge har de en platisk sandkasse med låg..

Mener det var sidste uge Netto havde en træsandkasse med net til til meget få kroner

Ellers kan du tit få dem både i plast eller træ til meget billige penge i Netto, Kvickly, Føtex, Bilka osv

Anmeld

6. maj 2011

Kristine

Yeps har set det, og det ender det nok også med, hvis ingen har en den vil af med

Anmeld

6. maj 2011

Mor-til-asta-09

Kristine skriver:

Hej, jeg søger en sandkasse, da vi mangler en til lillemanden i haven her til sommer. Måske der er nogen der har en stående som i ikke længere bruger, så vil vi gerne købe. Men kun på sjælland.

Tror ikke det kan svare sig at købe en brugt træ sandkasse.. Man kan tit få dem billigt i jem og fix eller bauhaus...

Anmeld

6. maj 2011

Kristine

Mor-til-asta-09 skriver:

Tror ikke det kan svare sig at købe en brugt træ sandkasse.. Man kan tit få dem billigt i jem og fix eller bauhaus...

Hmm, du har nok ret, det er det alle siger til mig  men jeg skulle jo lige prøve, lidt dum-stædig måske. Sandkasse skal han i hvert fald ha' og nu bliver det jo godt vejr, så det ender nok med en tur i bauhaus eller lign

Anmeld

6. maj 2011

mth1987

Kristine skriver:

Netto har en billig under 200 kr. Ved at vores netto vidst stadig har nogen tilbage. Og ellers har hi selv købt en fra jem og fix til 179 som vi er ret glade for. Og der er plads til masser af børn

Anmeld

6. maj 2011

Kristine

mth1987 skriver:

Netto har en billig under 200 kr. Ved at vores netto vidst stadig har nogen tilbage. Og ellers har hi selv købt en fra jem og fix til 179 som vi er ret glade for. Og der er plads til masser af børn

Tak, kan være jeg lige skal undersøge Netto her i Fr. sund må vist en tur på nettet og tjekke priser og tilbud

Anmeld

6. maj 2011

Mor-til-asta-09

Kristine skriver:

Hmm, du har nok ret, det er det alle siger til mig  men jeg skulle jo lige prøve, lidt dum-stædig måske. Sandkasse skal han i hvert fald ha' og nu bliver det jo godt vejr, så det ender nok med en tur i bauhaus eller lign

Vil jeg absolut foreslå... Men ellers så har de æblesandkasse i enten rød eller gul i bilka for 169.. det er med låg...

Men jeg valgte også træsandkasse, simpelthen pga den holder bedre...

Anmeld

6. maj 2011

Mig med maven

Kristine skriver:

Tak, kan være jeg lige skal undersøge Netto her i Fr. sund må vist en tur på nettet og tjekke priser og tilbud

Hvis du er villig til at køre, har netto Måløv mange tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.