"ny"-til-kommer, nørre alslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

sandorff

jeg faldt lige over denne side og så der kom mange hernede fra. ved ikke om der stadig er liv på siden, men prøver at skrive et indlæg.

jeg er, snart, 30 år, gift med flemming og sammen har vi 3 dejlige unger; alea fra 8 aug 04 - elias fra 21 feb 07 og daniel fra 24 dec 09.

vi flyttede til nr.alslev feb 2010 hvor vi købte et stort hus vi er igang med at sætte istand. nogle kender måske vores hus da det er der "bentes miniskole" lå. de er nu flyttet og vi nu bor vi her

jeg arbejder som privat dagplejer og nyerhvervet hobby er at lave kager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

camilla28

hej velkommen til her er stadig liv og glade dage

Anmeld

6. maj 2011

sandorff

dejligt

bliver det brugt meget her?

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

sandorff skriver:

jeg faldt lige over denne side og så der kom mange hernede fra. ved ikke om der stadig er liv på siden, men prøver at skrive et indlæg.

jeg er, snart, 30 år, gift med flemming og sammen har vi 3 dejlige unger; alea fra 8 aug 04 - elias fra 21 feb 07 og daniel fra 24 dec 09.

vi flyttede til nr.alslev feb 2010 hvor vi købte et stort hus vi er igang med at sætte istand. nogle kender måske vores hus da det er der "bentes miniskole" lå. de er nu flyttet og vi nu bor vi her

jeg arbejder som privat dagplejer og nyerhvervet hobby er at lave kager

Velkommen til...jeg har boet på den vej indtil aug og leget med din mand da vi gik i folkeskole...gik i parallel klasse med hans søster H...

Anmeld

6. maj 2011

sandorff

der det rigtigt?? gud hvor sjovt

ja, det er en lille verden vi lever i.

har du boet på skovvej?

Anmeld

14. maj 2011

merle2010

velkommen til kender godt bentes miniskole.. hihi.. sjovt at i bor der fedt at der er flere hernede fra.. vi skal mødes her i nyk d. 24 hvis det har interesse

Anmeld

14. maj 2011

sandorff

merle2010 skriver:

velkommen til kender godt bentes miniskole.. hihi.. sjovt at i bor der fedt at der er flere hernede fra.. vi skal mødes her i nyk d. 24 hvis det har interesse

vi har jo så bare intet med de tidligere ejere at gøre... bare så du ikke tror noget grimt om os.... jeg melder mig til et af jeres møder lige så snart det bliver holdt i en weekend, jeg er nemlig ikke på barsel mere

Anmeld

9. juni 2011

Gittemor09

velkommen til...

bor selv på lolland så kender ikke præcist det område i bor... jo kender byen, men huset siger mig inter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.